کد خبر : 1835575 | 05 مرداد 1401 ساعت 18:27 | 20.7K بازدید | 5 دیدگاه

با اعلام سباستین کل؛

ستاره مبتلا به سرطان دورتموند جراحی شد

سباستین کل، مدیر ورزشی دورتموند مدعی شد شرایط سباستین هالر، مهاجم جدید این تیم رو به بهبود بوده است.

ستاره مبتلا به سرطان دورتموند جراحی شد

به گزارش "ورزش سه"، سباستین هالر، مهاجم جدید و ساحل عاجی دورتموند اوایل این ماه به سرطان بیضه مبتلا شد و جهان فوتبال را در شوک فرو برد. این مهاجم 28 ساله که تابستان امسال با قراردادی 34.5 میلیون یورویی از آژاکس به آلمان پیوست، حالا و پس از انجام عمل جراحی روند بهبودی خود را آغاز کرده است. حالا سباستین کل، مدیر ورزشی جوان باشگاه دورتموند در مصاحبه‌ای تایید کرد این بازیکن جراحی موفقیت آمیزی برای برداشتن تومور انجام داده و همه چیز برای سباستین هالر خوب پیش رفته است.

1729107

سباستین کل گفت: "عمل جراحی سباستین هالر خیلی خیلی خوب پیش رفت و او در مسیر درستی قرار دارد. هالر فوق‌العاده باثبات و واقعا مثبت اندیش بود و خطاب به بازیکن تیم گفت کار خود را انجام دهید و سعی کنید همه موفقیت‌های ممکن را به‌دست آورید. مطمئن باشید وقتی من برگردم ما هنوز در مسیر هستیم. من مطمئن هستم بازیکنان دورتموند به حرف سباستین هالر گوش خواهند داد، اما ما برای سناریوهای مختلف آماده می‌شویم. 

البته هالر قطعا برای چند ماه از میادین دور خواهد بود. من با بخش استعدادیابی باشگاه صحبت کرده‌ام و ما روی گزینه‌ها و ایده‌های مختلف کار می‌کنیم. در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست. ما در حال کار بر روی گزینه‌های مختلف هستیم اما تنها در صورتی اقدام جدیدی انجام خواهیم داد که کاملا منطقی باشد."

دیدگاه‌ها