کد خبر : 1835589 | 05 مرداد 1401 ساعت 20:08 | 25.2K بازدید | 5 دیدگاه

گریزمان؛ سر راه خواسته اصلی آلگری و یوونتوس!

باشگاه یوونتوس شانس زیادی برای جذب دوباره و قرضی آلوارو موراتا، گلزن اسپانیایی و باتجربه اتلتیکومادرید در فصل تابستان ندارد.

گریزمان؛ سر راه خواسته اصلی آلگری و یوونتوس!

به گزارش "ورزش سه"، مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس اخیرا به‌صراحت به مدیران باشگاه اعلام کرده که می‌خواهد فصل بعد دوباره آلوارو موراتا را در ترکیب خود در اختیار داشته باشد و قصد دارد از این بازیکن در کنار دوشان ولاهوویچ استفاده کند. موراتای 29 ساله در پایان فصل گذشته و پس از سپری کردن یک دوره قرضی دو ساله قابل قبول در تورین، به پایتخت اسپانیا بازگشته و بر اساس قراردادش باید فصل جدید در ترکیب اتلتیکومادرید بازی کند. 

1730627

اما نشریه گاتزتا دلااسپورت امروز در گزارشی مدعی شد شرایط آنتوان گریزمان، دیگر مهاجم اتلتیکو مادرید، مانع از انجام این کار و بازگشت موراتا به یوونتوس شده است. دو سال از قرارداد این ستاره اسپانیایی با روخی بلانکوس باقی مانده و مدیران یوونتوس به‌شدت تلاش می‌کنند یک بار دیگر آلوارو موراتا را به‌صورت قرضی جذب کنند. اما باشگاه اتلتیکومادرید به دلیل شرایط خاص گریزمان، در حال حاضر تمایلی به از دست دادن موراتا ندارد.

قرارداد این باشگاه با بارسلونا به شکلی است که اگر این گریزمان فرانسوی در 25 درصد از بازی‌های فصل آینده اتلتیکو در زمین بازی کند، بند هنگفت قرارداد قرضی او فعال می‌شود و روخی بلانکوس مجبور می‌شود 40 میلیون یورو برای قرارداد گریزمان به بارسلونا بپردازد. بی تردید اتلتیکو تمایلی به پرداخت این رقم سنگین ندارد و بنابراین برای کاهش اتکا به گریزمان در طول فصل، خواهان ماندن موراتا در رختکن شده است. جالب اینجاست اتلتیکومادرید پیش از این به آنتوان گریزمان هشدار داده شده که فصل آینده فرصت زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب نخواهد داشت، اما این بازیکن هنوز برای جدایی اقدام نکرده است.

دیدگاه‌ها