کد خبر : 1835602 | 05 مرداد 1401 ساعت 21:40 | 14K بازدید | 3 دیدگاه

دعوای نیمکت‌نشینان در بازی دوستانه نیوکاسل-بنفیکا

بازی دوستانه بنفیکا و نیوکاسل، که با پیروزی 3-2 تیم پرتغالی به پایان رسید، با درگیری بازیکنان و نیمکت‌نشینان دو تیم همراه بود.

دعوای نیمکت‌نشینان در بازی دوستانه نیوکاسل-بنفیکا

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم بنفیکا و نیوکاسل دیروز در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند. دیدار دو تیم در نهایت با پیروزی 3-2 پرتغالی‌ها به پایان رسید. اما این بازی دوستانه با صحنه‌هایی عجیب همراه بود و بعد از اخراج جوئلینتون، بازیکن نیوکاسل، بازیکنان و نیمکت‌نشین‌های دو تیم به‌شدت با هم درگیر شدند.

این دیدار که در واقع دیداری تدارکاتی برای دو تیم به حساب می‌آمد، تحت‌عنوان جام اوزه‌بیو، به یاد اسطوره فوتبال پرتغال، برگزار شد.

درحالی‌که تنها 10 دقیقه تا پایان بازی باقی مانده بود، جوئلینتون، ستاره برزیلی نیوکاسل دومین کارت زرد را دریافت کرد و توسط داور از زمین اخراج شد. اتفاقاتی که بعد از نشان دادن کارت قرمز به جوئلینتون اتفاق افتاد، هیچ نشانه‌ای از دوستانه بودن نداشت.

1730645

ستاره برزیلی نیوکاسل، به دلیل تکلی بسیار خشن کارت زرد دوم را دریافت کرد. این حرکت او نیمکت‌نشینان بنفیکا را به‌شدت خشمگین کرده بود. اعتراض شدید بازیکنان بنفیکا با واکنش نیوکاسلی‌ها روبه‌رو شده و در نهایت نیمکت‌نشینان دو تیم با هم درگیر شدند. داور تلاش زیادی کرد تا شرایط را آرام کند.

1730646

یکی از صحنه‌های عجیب در جریان این درگیری، ورود یکی از هواداران بنفیکا به زمین و وارد شدن در درگیری‌ها بود.

1730647

بعد از فروکش کردن درگیری‌ها بازی ادامه پیدا کرد. تا پیش از دعوا بین بازیکنان و نیمکت‌نشینان دو تیم، مسابقه با تساوی 2-2 دنبال می‌شد. در ادامه اما بنفیکا موفق شد دروازه تیم 10 نفره نیوکاسل را باز کند و در نهایت به پیروزی برسد.

دیدگاه‌ها