کد خبر : 1835608 | 05 مرداد 1401 ساعت 22:25 | 24.2K بازدید | 16 دیدگاه

پلاکارد هواداران اتلتیکو؛ اینجا از CR7 استقبال نمی‌شود

هواداران اتلتیکومادرید در بازی دستگرمی این تیم مقابل نومانسیا، پلاکاردی به نمایش گذاشتند که روی آن نوشته شده بود:" اینجا از CR7 استقبال نمی‌شود".

پلاکارد هواداران اتلتیکو؛ اینجا از CR7 استقبال نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، هواداران رئال مادرید، این روزها که شایعات درباره انتقال کریستیانو رونالدو، به تیم محبوب‌شان داغ است، برای رساندن پیام‌شان به گوش مدیریت باشگاه از بازی دستگرمی‌ای استفاده کردند که بین اتلتیکو و نومانسیا برگزار شد.

اتلتیکو مادرید امروز اولین بازی دوستانه پیش‌فصل خود را در مقابل تیم نومانسیا برگزار کرد. هواداران اتلتیکو که به هیچ‌وجه حاضر نیستند شاهد حضور رونالدو در تیم‌شان باشند وقتی متوجه شدند این بازی پشت درهای بسته انجام نمی‌شود از این فرصت برای رساندن پیام‌شان استفاده کردند.

1730656

هواداران اتلتیکو در روزهای اخیر برای نشان دادن اعتراض‌شان از شبکه‌های اجتماعی هم استفاده کرده و هشتگ مخالفت با کریستیانو را داغ کردند.

بازی دوستانه امروز اتلتیکو در زمین چمن شهرداری سوریا برگزار شد. گروهی از هواداران اتلتیکو پلاکاردی را در کنار زمین به نمایش گذاشتند که روی آن نوشته شده بود:" اینجا از CR7 استقبال نمی‌شود".

1730655

رسانه‌های اسپانیایی تصاویری از این پلاکارد هواداران اتلتیکو مادرید را منتشر کردند. گفته می‌شود هواداران روخی بلانکو برای اطمینان از منتشر شدن پیام‌شان، در طول مسابقه بارها این پلاکارد را از زوایای مختلف به نمایش گذاشتند.

دیدگاه‌ها