کد خبر : 1835611 | 05 مرداد 1401 ساعت 22:44 | 22.2K بازدید | 3 دیدگاه

گلر ذخیره بارسا؛ نامزد اصلی دروازه‌بانی ناپولی

نتو، دروازه‌بان ذخیره بارسلونا امیدوار است کارهای انتقالش به ناپولی به‌زودی انجام شود و او این هفته به تیم ایتالیایی بپیوندد.

گلر ذخیره بارسا؛ نامزد اصلی دروازه‌بانی ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، نتو، دروازه‌بان ذخیره بارسلونا، به این نتیجه رسید که بهتر است موقتا از این باشگاه فاصله بگیرد. یکی از دلایل این تصمیم نتو، احتمالا، نیاز بارسلونا به سبک کردن فهرست دستمزدها بوده است.

ژاوی قصد دارد پیش از بازگشت بارسلونا از تور آمریکا، تکلیف بازیکنانی که در این تور حضور نداشتند؛ مشخص کند. ژاوی و آن دسته از بازیکنان بارسا که در تور آمریکا به سر می‌برند هفته آینده به کاتالونیا برمی‌گردند.

1730660

یکی از بازیکنانی که به احتمال زیاد، در آینده نزدیک باشگاه را ترک می‌کند نتو، دروازه‌بان برزیلی است. او به ناپولی منتقل خواهد شد.

بارسلونا به نتو اعلام کرد به او اجازه می‌دهد به‌صورت قرضی و البته رایگان به ناپولی منتقل شود، به این شرط که او دستمزد خود را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد. چرا که با وجود انتقال قرضی نتو، پرداخت تمام یا بخشی از دستمزد این گلر به عهده بارسلونا خواهد بود.

این خبر در حالی منتشر شد که در روزهای اخیر گفته می‌شد ناپولی قصد دارد کپا آریسابالاگا را با قراردادی قرضی از چلسی به خدمت بگیرد. اما ناپولی می‌داند که کپا با قرارداد رایگان راهی ناپل نخواهد شد. در نتیجه به‌خدمت گرفتن نتو برای تیم ایتالیایی به مراتب جذاب‌تر خواهد بود.

دیدگاه‌ها