کد خبر : 1835649 | 06 مرداد 1401 ساعت 12:22 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

سوریان: امیدوارم مدال‌آوران روی سکوی المپیک بروند

سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان گفت: امیدوارم کشتی‌گیرانی که در رقابت‌های جهانی موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند، پایه محکمی برای آینده و پشتوانه‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان باشند و روی سکوی المپیک بروند.

سوریان: امیدوارم مدال‌آوران روی سکوی المپیک بروند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محسن سوریان، سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان پس از قهرمانی این تیم در رقابت‌های جهانی ایتالیا گفت: در این مسابقات تیم‌های ایران، آذربایجان و گرجستان رقابت پایاپایی را داشتند و خدا را شاکریم که قهرمانی نصیب تیم ایران شد.

سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان تصریح کرد: این قهرمانی را به همه ملت ایران تبریک می‌گویم به ویژه به همه کسانی که در استان‌ها و شهرها، کار مربیگری و سازندگی را بر دوشت داشتند و برای این کشتی گیران زحمت کشیدند.

سوریان اظهار داشت: امیدوارم کشتی گیرانی که در رقابت‌های جهانی موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند، پایه محکمی برای آینده و پشتوانه سازی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان باشند و شاهد این باشیم که بر روی سکوی المپیک بروند.

سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان در خصوص حضور حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی در کنار این تیم گفت: حمید سوریان فارغ از اینکه برادر من است، به عنوان یک نماد و سمبل در کشتی فرنگی شناخته می‌شود که صاحب سبک در کشتی دنیا است. حمید قهرمان المپیک و دارنده 6 مدال طلای جهان است که اندوخته و تجربه زیادی دارد. وی در کنار تیم ما حضور داشت و هر لحظه نکات فنی را به کشتی گیران گوشزد می‌کرد و از سوی دیگه اینکه یک قهرمان المپیک در کنار بچه‌ها قرار گرفته بود از لحاظ روحی و روانی بسیار مفید و کمک کننده بود و معتقدم که حضور وی در قهرمانی تیم ما تأثیر بسزایی داشت.

دیدگاه‌ها