کد خبر : 1835650 | 06 مرداد 1401 ساعت 12:26 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

مشکلات مالی همیشه مانعی برای ما بوده است

تهی‌دست: نفت جوان شده و باید حمایت شود

میثم تهی دست، مدافع صنعت نفت آبادان می‌گوید دیدار با فولاد در دربی خوزستان همواره سخت و دشوار است.

تهی‌دست: نفت جوان شده و باید حمایت شود

به گزارش "ورزش سه"، میثم تهی دست، مدافع صنعت نفت که قراردادش را با این تیم تمدید کرد، درباره اینکه تا آستانه لژیونر شدن نیز پیش رفت به خبرنگار ما گفت: واقعیتش این است در پایان فصل قبل و در آغاز بازار نقل و انتقالات، پیشنهادی از لیگ هند داشتم. با دوستانم مشورت کردم و نتوانستم قبول کنم این اتفاق برایم رخ بدهد. از طرف دیگر هنوز فصل نقل و انتقالات ایران آغاز نشده بود و منتظر شروع آن بودم. ولی در کل این اتفاق رخ نداد ولی امیدوارم در آینده نزدیک اتفاق بهتری رخ دهد که از این موضوع استقبال می کنم.

وی درباره شرایط صنعت نفت با تغییر سرمربی و جدایی برخی از بازیکنان نیز گفت: اول از همه جا دارد از کادرفنی سال قبل و آقای منصوریان تشکر کنم. سال خوبی در کنار ایشان داشتم. برایشان آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم هر جا هستند اتفاقات خوبی برایشان رخ دهد. در رابطه با جدایی بازیکنان نیز فوتبال همین است دیگر. ممکن است این اتفاق برای هر بازیکنی رخ دهد که به دنبال فضای جدیدتر و موقعیت بهتری باشد. برای این دوستان آرزوی موفقیت دارم.

تهی دست ادامه داد: درباره امسال نیز من 2 روز است به تیم اضافه شده ام. امیدوارم که سال خیلی خوبی داشته باشیم. تک تک اعضا کنار هم، هم قسم شویم و بتوانیم مانند همیشه از نام صنعت نفت در لیگ برتر دفاع کنیم. می دانیم که تیم چقدر برای مردم مهم است و با تمام وجودمان برای موفقیت صنعت نفت تلاش می کنیم.

1692538

او درباره اینکه شنیده می شود مشکلات مالی صنعت نفت کمتر شده است، توضیح داد: من احساس می کنم این مشکل همیشه هست ولی شاید امسال کمتر شود، چون مدیران این وعده ها را به ما نیز داده اند. مشکلات مالی در سال های گذشته خیلی جلوی عملکرد تیم را گرفته بود. امیدوارم این اتفاقات در فصل جدید رخ ندهد و بازیکنان بتوانند با آرامش بازی کنند و هواداران بدون دغدغه از تیمشان حمایت کنند و آرامش بر تیم حاکم باشد.

مدافع صنعت نفت درباره بازی هفته نخست برابر فولاد در فصل جدید نیز گفت: این دیدار دربی خوزستان است و همیشه از اهمیت زیادی برخوردار بوده است. ما نیز تمام تلاشمان را می کنیم. می دانیم که فولاد نیز تیم خیلی خوبی است و در سالهای گذشته شرایط خیلی خوبی داشته است. امیدوارم به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

وی درباره حفظ ساختار خط دفاعی صنعت نفت برای فصل بعد نیز خاطرنشان کرد: خدا را شکر ترکیب خط دفاعی فصل قبل در تیم ماندند و فکر می کنم این به تیم کمک می کند چرا که بازیکنان نسبت به یکدیگر شناخت دارند. این می تواند به ساختار دفاعی تیم کمک کند.

تهی دست در پایان نیز گفت: از هواداران خواهش می کنم مانند همیشه از تیم حمایت کنند و حامی تیم باشند. بازیکنان خیلی خوبی داریم و جوانان خیلی خوبی به تیم اضافه شده اند. امیدوارم که بتوانیم نتایج رضایت بخشی را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها