کد خبر : 1835662 | 06 مرداد 1401 ساعت 13:56 | 48.9K بازدید | 18 دیدگاه

ادین ژکو در راه برنابئو؛

ستاره بوسنیایی در لیست خرید رئال مادرید

ادین ژکو، مهاجم باتجربه و بوسنیایی اینتر در لیست باشگاه رئال مادرید به‌عنوان گزینه ذخیره برای کریم بنزما قرار گرفته است.

ستاره بوسنیایی در لیست خرید رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که باشگاه رئال مادرید خرید ناموفق خود یعنی لوکا یوویچ را به‌صورت رایگان به تیم فیورنتینا واگذار کرد، این باشگاه در جستجوی مهاجمی بوده که گزینه جانشین کریم بنزما در روزهای دشوار فصل باشد. رئال مادرید همچنین بورخا مایورال و ماریانو دیاز را در لیست فروش قرار داده و در حقیقت فصل بعد به جز بنزما حتی یک مهاجم نوک تخصصی نیز در اختیار ندارد. حالا نشریه اونداسرا در گزارشی مدعی شد کارلو آنچلوتی به دنبال یک مهاجم باتجربه و بالای 30 سال است که بتواند در فصل حدود بین 10 تا 15 گل به ثمر برساند و البته مشکلی با نیمکت‌شینی نیز نداشته باشد. یکی از گزینه‌های احتمالی که با این معیارهای ذکر شده مطابقت دارد، ادین ژکوی بوسنیایی و مهاجم باتجربه اینتر است.

1683501

با توجه به بازگشت روملو لوکاکو به ترکیب نراتزوری، بعید است ادین ژکو فصل بعد فرصت چندانی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت این تیم داشته باشد. همچنین گزینه‌های دیگری مانند الکسیس سانچس و خواکین کوره‌آ نیز در رختکن اینتر حضور دارند و رقابت برای قرار گرفتن در بین 11 بازیکن ابتدایی سیمونه اینزاگی بسیار دشوار است.

در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب، اینتر احتمالا مشکلی با فروش ادین ژکو نخواهد داشت و این ستاره بوسنیایی می‌تواند بهترین جانشین کوتاه‌مدت برای کریم بنزما در سانتیاگو برنابئو لقب گیرد. ادین ژکو فصل گذشته 13 گل در لیگ با لباس اینتر به ثمر رساند و به نظر می‌رسد رئال مادرید در روزهای آتی به‌صورت جدی‌تر گزینه جذب این بازیکن را بررسی کند.

دیدگاه‌ها