کد خبر : 1835672 | 06 مرداد 1401 ساعت 15:16 | 29.6K بازدید | 7 دیدگاه

پل پوگبا انتخاب می‌کند؛

دوراهی دشوار؛ جراحی یا بازی در جام جهانی؟

پل پوگبا، هافبک باتجربه یوونتوس در دوراهی بسیار دشواری برای آینده دوران ورزشی خود قرار گرفته است.

دوراهی دشوار؛ جراحی یا بازی در جام جهانی؟

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا، ستاره جدید و فرانسوی بیانکونری هفته گذشته در جریان تمرینات پیش فصل یوونتوس دچار مصدومیت و نگرانی هواداران این تیم شد. در حالی که اخبار اولیه حاکی از آن بود که این هافبک باتجربه تنها دو ماه از میادین دور خواهد بود، اما حالا به نظر می‌رسد که پل پوگبا مجبور به انجام عمل جراحی مینیسک خواهد شد و این امر باعث می‌شود تا او چهار الی پنج ماه از میادین دور بماند و البته جام جهانی قطر را نیز از دست بدهد.

حالا پل پوگبای فرانسوی در موقعیت فوق العاده سختی برای تصمیم گیری در مورد آینده خود قرار دارد. یک راه حل این است که او تحت عمل جراحی قرار گیرد تا بتواند مشکل را برای درازمدت حل کند و در ابتدای سال 2023 و با آمادگی کامل به میادین بازگردد. اما راه حل دوم این است که پل پوگبا اقداماتی برای درمان موقت خود انجام دهد تا بتواند در جام جهانی 2022 شرکت کند.

1729832

مشابه همین اتفاق چهار سال قبل برای ساموئل اومتیتی، ستاره بارسلونا و تیم ملی فرانسه رخ داد و زندگی ورزشی او تحت تاثیر قرار گرفت. ساموئل اومتیتی در آستانه جام جهانی 2018 از مشکلات زانو رنج می برد، اما به جای خداحافظی با این مسابقات، گزینه درمان موقت را انتخاب کرد و در نهایت با لباس تیم ملی فرانسه جام قهرمانی را بالای سر برد. اما از آن مقطع به بعد ساموئل اومتیتی به وضوح از مسیر خود خارج شد و مصدومیت‌های بی‌پایان او را به جایی رسانده که کمتر تیمی در اروپا حاضر به جذب این بازیکن است.

حالا اگر آزمایش‌های نهایی نیاز پل پوگبا به عمل مینیسک را تایید کند، این بازیکن مجبور به تصمیم گیری خواهد شد. یوونتوس قطعا علاقه‌مند به جراحی پل پوگبا است، اما جذابیت حضور در جام جهانی وسوسه انگیز است و ممکن است نظر این بازیکن را تغییر دهد.

دیدگاه‌ها