کد خبر : 1835707 | 06 مرداد 1401 ساعت 20:15 | 244.7K بازدید | 77 دیدگاه

در گفت‌و‌گو با ورزش سه؛

واکنش جالب صابر کاظمی به درخشش اسماعیل‌نژاد

ستاره جوان تیم ملی از انگیزه‌های بالای خود برای بازگشت به اوج صحبت کرد.

واکنش جالب صابر کاظمی به درخشش اسماعیل‌نژاد

گزارش "ورزش سه"، یکی از بازیکنانی که در هفته اول مسابقات لیگ ملت‌ها عملکرد دور از انتظاری داشت صابر کاظمی بود؛ موضوعی که باعث شد حتی او جای خود را به امین اسماعیل نژاد بدهد. این اتفاق در حالی رخ داد که هواداران والیبال انتظار داشتند کاظمی ستاره اول ایران در هفته اول لیگ ملت‌ها باشد.

البته صابر کاظمی پس از خط خوردن از لیست تیم‌ملی برای هفته دوم در گفت‌وگو با ورزش سه دلیل این عملکرد دور از انتظار خود را مصدومیت عنوان کرد و گفت: "انشالله مصدومیتم دو، سه هفته‌ای بهبود پیدا می‌کند و اکثرا فشار و‌ خستگی بدنی و ذهنی‌ام بیشتر بود."

ستاره جوان تیم ملی در هفته‌های اخیر با تیم‌ ملی ب در تهران تمرین کرد. همچنین روز گذشته و با اعلام لیست تیم ملی برای مسابقات قهرمانی جهان مشخص شد که او دوباره نظر رضایت کادر فنی را جلب کرده است.

به همین بهانه با صابر کاظمی هم صحبت شدیم که در این‌جا صحبت‌های او با ورزش سه را می‌خوانید.

*از شرایط تمریناتت در تهران بگو؛ به آمادگی کامل رسیدی؟
خوب خدا را شکر در این مدت تمرینات توانستم ریکاوری کنم و از لحاظ بدنی تا حد قابل قبولی به آمادگی رسیدم.

*همه فکر می‌کردیم تو ستاره اصلی ایران در لیگ ملت‌ها باشی ولی همان هفته اول شرایط کلا تغییر کرد، چرا؟
باتوجه به تورنمت‌هایی که در دو سال اخیر انجام دادیم فشار زیادی روی من بود چون پستی که من بازی می‌کنم نسبت به پست‌های دیگر فشار بیشتری روی دوشم وجود داشت.

1610432

*در مصاحبه قبلی با ما گفتی مصدوم بودم و خط خوردم اما فدراسیون موضعش این بود که دلیل خط خوردنت فنی بوده؟
دردهایی که داشتم  اجازه نمی‌دادند به خودم فشار زیادی وارد کنم و این مسئله روی نکات فنی من تاثیر می‌گذاشت.

*تمرین کردن با تیم ملی ب برای تو که یک سال مداوم ستاره والیبال ایران بودی سخت نبود؟
درست است که سال فوق العاده خوبی داشتم اما درگیر یک‌سری آسیب دیدگی‌ها بودم که من را تا حدودی از شرایط آرمانی دور کرد اما با تمرینات پر فشاری که در این مدت پشت سر گذاشتم توانستم شرایط خوبی پیدا کنم؛ درمورد سوالتان بابت تمرین با تیم ملی ب هم باید بگویم هرجا که نیاز باشد و از من بخواهند در خدمت کشورم هستم.

*امین اسماعیل‌نژاد جای تو را گرفت و عملکرد فوق‌العاده‌ای‌ داشت؛ نگران نیستی که چنین رقیب سفت و سختی داری؟
آرزوی قلبی و تمام تلاش من این است که تا زمانی که در خدمت تیم ملی هستم آمادگی صد در صد خودم را به‌نمایش بگذارم و دقیقا همین حس را برای دیگر هم پستی‌ها و دوستان خودم دارم.

*دفعه پیش به ما گفتی رقیب نداری؛ هنوز چنین نظری داری؟
در ورزش هر بازیکنی در هر مقطعی ممکن است شرایط خاص خودش را داشته باشد. ببینید شرط اول موفقیت خود باوری و تلاش برای رسیدن به هدفی که دارید است. بله درست می‌گویید، همانطور که گفتم سعی می‌کنم هر موقع که در خدمت تیم ملی بودم و باشم این حس را داشته باشم و با آمادگی کامل برای شادی دل مردم عزیزمان بجنگم.

1728193

*برنامه‌ات برای پس گرفتن جایگاهت توی تیم ملی چیست؟
ببینید همانطور که گفتم هر موقع مفتخر به پوشیدن پیراهن مقدس ایران باشم و در صورت صلاح‌دید کادر فنی به میدان بروم بهترین عملکرد خودم را به‌نمایش خواهم گذاشت.

*به نظرت اوضاع سختی که در این چند ماه تجربه کردی تاوان یک سال والیبال مداوم و بدون وقفه نبود؟ من قبل از لیگ ملت‌ها در تمرینات بودم و می‌دیدم که واقعا خسته‌ای.
درست است؛ سال بسیار سخت و فشرده‌ای بود و البته خارق العاده و خاطره انگیز. خدا را شکر با قهرمانی در مسابقات آسیایی توانستیم مزد زحماتمان را بگیریم و به هر حال گذشته‌ها گذشته و تمام انگیزه و هدف خودم را معطوف به آینده کردم.

گفت‌وگو از مهدی اسدی

دیدگاه‌ها