کد خبر : 1835711 | 06 مرداد 1401 ساعت 21:02 | 18.1K بازدید | 14 دیدگاه

ژول کنده در مقر باشگاه بارسا؛ امضا تا ساعات دیگر

ژول کنده در حال حاضر در مقر باشگاه بارسلونا به سر می‌برد و در ساعات آتی، با پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی، قرارداد خود با این باشگاه را امضا خواهد کرد.

ژول کنده در مقر باشگاه بارسا؛ امضا تا ساعات دیگر

به گزارش "ورزش سه"، ژول کنده، مدافع فرانسوی که در روزهای اخیر از خبرسازترین چهره‌های نقل و انتقالات تابستانی بود در حال حاضر در مقر باشگاه بارسا به سر می‌برد و ظرف ساعات آینده قرارداد او با بلوگرانا امضا خواهد شد.

مدافع فرانسوی، امروز صبح با باشگاه سویا خداحافظی کرد و ساعاتی پیش به فرودگاه اِل پرات شهر بارسلون رسید. کنده ظرف چند ساعت آینده تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشته و رسما به‌عنوان بازیکن بلوگرانا معرفی خواهد شد.

1730811

دو باشگاه بارسلونا و سویا، دیروز بعد از ظهر برای این انتقال به توافق رسیده بودند. اما توافق آنها رسانه‌ای نشد. رقم قرارداد کنده هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده ولی رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند ژول کنده با قراردادی به ارزش 50 میلیون یورو به‌علاوه 10 میلیون یورو به‌عنوان ملحقات، به بارسا خواهد پیوست.

ژاوی به این‌ترتیب به یکی دیگر از هدف‌هایش در بازار نقل و انتقالات تابستانی رسید. ژول کنده از آغاز، هدف اصلی ژاوی برای تقویت خط دفاعی بود.

مذاکرات بارسا و سویا رسما از دوشنبه هفته گذشته آغاز شد. رسیدن به توافق، در چنین مدت کوتاهی نشان‌دهنده مهارت مدیریت باشگاه بارسلونا و خوان لاپورتا در مذاکرات برای جذب بازیکن است.

دیدگاه‌ها