کد خبر : 1835720 | 06 مرداد 1401 ساعت 23:28 | 30.8K بازدید | 29 دیدگاه

ژول کنده: ژاوی مهم‌ترین عامل بارسایی شدنم بود

ژول کنده، مدافع فرانسوی که دقایقی پیش رسما به بارسلونا پیوست در اولین واکنش خود تایید کرد ژاوی نقش مهمی در انتقال او به باشگاه کاتالان داشته است.

ژول کنده: ژاوی مهم‌ترین عامل بارسایی شدنم بود

به گزارش "ورزش سه"، ژول کنده، مدافع فرانسوی سابق سویا، دقایقی پیش با حضور در مقر باشگاه بارسلونا با این تیم قراردادی رسمی امضا کرد تا از این پس فوتبالش را در بارسا ادامه دهد.

ستاره فرانسوی بعد از اعلام خبر رسمی شدن قراردادش، در اولین واکنش تایید کرد که ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا، نقش مهمی در تصمیم او برای پیوستن به این تیم داشته است.

1730815

اولین واکنش رسمی ژول کنده، قرار گرفتن مقابل دوربین باشگاه بارسا بود. او که مشخص بود از این انتقال هیجان زده است جملات کوتاهی خطاب به هواداران ایراد کرد و گفت:" سلام بارسایی‌ها. من اینجام. فورزا بارسا".

مدافع فرانسوی در ادامه صحبت‌های خود گفت:" من واقعا احساس غرور می‌کنم و از همه متشکرم. بی‌صبرانه منتظرم به تیم ملحق شوم و داستانم را در بارسلونا شروع کنم. از باشگاه سویا تشکر می‌کنم. ولی البته بارسا قدم رو به جلوی بزرگی در زندگی فوتبالی من است و می‌خواهم با این پیراهن فاتح همه رقابت‌ها بشوم.

ژاوی یکی از دلایل مهم حضور من در اینجا است. او من را قانع کرد که به بارسا ملحق شوم. من و ژاوی دید یکسانی به فوتبال داریم".

1730844

ژول کنده قراردادی به ارزش 50 میلیون یورو به‌علاوه 10 میلیون یورو ملحقات با باشگاه بارسلونا امضا کرد. او تا پنج سال دیگر بازیکن بلوگرانا خواهد بود.

انتقال کنده به بارسلونا در حالی رسمی شد که او در هفته‌های اخیر به باشگاه چلسی بسیار نزدیک شده بود. گفته می‌شود چلسی قصد داشت او را با قراردادی 65 میلیون یورویی به‌خدمت بگیرد ولی بارسلونا به دلیل اصرار ژاوی وارد میدان شد و مدافع فرانسوی را از چنگ چلسی درآورد.

دیدگاه‌ها