کد خبر : 1835736 | 07 مرداد 1401 ساعت 09:17 | 17.1K بازدید | 9 دیدگاه

فودن: هالند بسیار ترسناک و شبیه آگوئرو است

فیل فودن، ستاره جوان منچسترسیتی، معتقد است که ارلینگ هالند شباهت زیادی با سرخیو آگوئرو دارد.

فودن: هالند بسیار ترسناک و شبیه آگوئرو است

به گزارش "ورزش سه"، هالند تابستان امسال تصمیم گرفت به دوران حضورش در بروسیا دورتموند خاتمه دهد و راهی منچسترسیتی شود. 
درخشش این ستاره نروژی باعث شده بود که باشگاه‌های بسیاری برای جذب او در این پنجره تابستانی تلاش کنند اما در نهایت این سیتی بود که با هزینه قابل توجهی موفق شد او را به خدمت بگیرد. 
به نظر می‌رسد که ویژگی‌های این بازیکن تا همین جا هم به خوبی فودن را تحت تاثیر گذاشته و حتی باعث شده باشد که او به مقایسه هالند با آگوئرو بپردازد که در فاصله سال‌های 2011 تا 2021 در این باشگاه حضور داشت و رکوردار گلزنی سیتی با 260 گل زده به حساب می‌آید. 

1729630


فودن در گفتگو با اسکای اسپورت درباره هم تیمی جدیدش اظهار داشت:« او در برابر دروازه واقعا ترسناک است. همه از رکورد گل‌های او باخبر هستند، این که او چقدر گلزن است اما هالند حالا به لیگ کاملا متفاوتی آمده است که فوتبال در آن بسیار سریع‌تر بازی می‌شود، بنابراین کمی زمان می‌برد تا به این شرایط عادت کند اما من اطمینان دارم که وقتی در تیم جا بیفتد، غیرقابل مهار خواهد بود.»
این بازیکن جوان درباره شباهت هالند با ستاره سابق سیتی گفت:« او بسیار شبیه آگوئرو است. هالند هم مانند او از تمامی ویژگی‌ها برای زدن ضربه پایانی برخوردار است. همانطور که گفتم او برابر دروازه ترسناک است و اگر ما بتوانیم توپ را در منطقه درست به او برسانیم، او امسال به بازیکن واقعا مهمی برای ما تبدیل خواهد شد.»

دیدگاه‌ها