کد خبر : 1835746 | 07 مرداد 1401 ساعت 11:17 | 117.5K بازدید | 50 دیدگاه

پیغام رونالدو به یونایتد: از باشگاه رقیب پیشنهاد دارم!

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، به مدیران منچستریونایتد اعلام کرده که پیشنهادی از یکی از باشگاه‌های رقیب دریافت کرده است.

پیغام رونالدو به یونایتد: از باشگاه رقیب پیشنهاد دارم!

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در آستانه آغاز تمرینات پیش فصل برای فصل جدید به یونایتد اعلام کرد که دیگر تصمیمی برای ادامه حضور در این تیم ندارد. 
این بازیکن پرتغالی که یک سال قبل از یوونتوس جدا شد و به اولدترافورد بازگشت، حالا تصمیم گرفته که بار دیگر این تیم را ترک کند و به دنبال یافتن راهی برای جدایی از آنها است. 
در روزهای اخیر نام باشگاه‌های زیادی در کنار نام او به گوش رسیده اما حالا روزنامه انگلیسی سان مدعی شده است که رونالدو از مدیران یونایتد خواسته تا هرچه زودتر مبلغ مدنظرشان برای فروش او را اعلام کنند تا او بتواند پیش از پایان پنجره نقل و انتقالات از این باشگاه جدا شود. 

1725852
او چند روز قبل به منچستر برگشت و به همراه ژرژ مندس، مدیر برنامه‌اش، جلساتی را با مدیران یونایتد برگزار کرد و در حالی که هیچ پیشنهادی به صورت رسمی به این باشگاه ارسال نشده اما این دو نفر به مدیران شیاطین سرخ اطلاع داده‌اند که پیشنهادی جذاب از یکی از باشگاه‌های رقیب دریافت کرده‌اند و تنها منتظر اعلام قیمت از سوی آنها هستند. 
پیش از این گفته می‌شد که اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ جزو گزینه‌های اصلی جذب رونالدو به حساب می‌آیند اما هر دو باشگاه این موضوع را تکذیب کردند. این بازیکن نیز در گفتگوهایی که با مدیران یونایتد داشته از هیچ باشگاهی به صورت مشخص نام نبرده است اما به نظر می‌رسد که باشگاه مدنظر او در لیگ برتر حضور دارد و این شاید مدیران یونایتد را برای صدور اجازه جدایی او بیش از پیش دچار تردید کند.

دیدگاه‌ها