کد خبر : 1835754 | 07 مرداد 1401 ساعت 12:58 | 21.7K بازدید | 29 دیدگاه

لاپورتا: این فصل برای بارسلونا حیاتی است

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، معتقد است که این فصل از اهمیت ویژه‌ای برای این تیم برخوردار است.

لاپورتا: این فصل برای بارسلونا حیاتی است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا خریدهای زیادی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی انجام داده و این موضوع توجه بسیاری را جلب کرده است. 
این باشگاه در طول چند ماه اخیر با مشکلات مالی بسیاری روبرو بوده است. این مشکلات حتی تا جایی پیش رفت که آنها تابستان گذشته موفق به تمدید قرارداد با لیونل مسی نشدند و این بازیکن به صورت آزاد به پاری سن ژرمن ملحق شد. 
با این حال، مدیران این باشگاه موفق شدند با فروش بخشی از حق پخش تلویزیونی سال‌های آینده‌شان به شرکت سیکس استریت، نزدیک به 500 میلیون یورو دریافت کنند و بخش زیادی از این هزینه‌ها صرف خرید بازیکنان مدنظر ژاوی هرناندز مانند رافینیا، ژول کونده و روبرت لواندوفسکی شد تا این تیم تقویت شود. 

1728835

لاپورتا  که در حال حاضر به همراه بازیکنان تیمش در آمریکا حضور دارد درباره خریدهایی که انجام داده است به گل گفت:« این فصل برای ما بسیار حیاتی است. به همین دلیل به دنبال تقویت تیم، بهبود شرایط مالی و توسعه یک استراتژی درست هستیم تا بتوانیم بارسا را بار دیگر به سطح اول فوتبال دنیا برسانیم.»
این در حالی است که بارسا هنوز موفق به ثبت قرارداد بازیکنانی چون لواندوفسکی و رافینیا نشده است و این یعنی اجازه استفاده از آنها را ندارد. قوانین سختگیرانه لالیگا به این معناست که آنها باید پیش از ثبت قرارداد ستاره‌های جدید، بازیکنانی را به فروش برسانند تا سقف پرداخت دستمزد تعیین شده از سوی این سازمان را رعایت کنند.

 

دیدگاه‌ها