کد خبر : 1835773 | 07 مرداد 1401 ساعت 16:00 | 11.4K بازدید | 13 دیدگاه

کوکه:

هیچ حرفی از رونالدو در اتلتیکو مادرید نیست

کوکه، کاپیتان اتلتکو مادرید، می‌گوید صحبتی درباره پیوستن کریستیانو رونالدو به این تیم نشده است.

هیچ حرفی از رونالدو در اتلتیکو مادرید نیست

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم رونالدو برای جدایی از منچستریونایتد در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی کاملا جدی است. 
این بازیکن به همراه هم تیمی‌هایش به تور پیش فصل تایلند و استرالیا نرفت و حالا به همراه ژرژ مندس، مدیر برنامه‌اش، به شهر منچستر سفر کرده تا به صورت رو در رو مذاکراتش با مدیران یونایتد را پیش ببرد. 
این در حالی است که مدیران یونایتد بارها تاکید کرده‌اند که تصمیمی برای فروش این ستاره پرتغالی ندارند اما بسیاری از منابع خبری پیش از این نام باشگاه اتلتیکو مادرید را در کنار نام این بازیکن آورده‌اند. 
پیش از این گفته می‌شد که دیه‌گو سیمئونه علاقه زیادی به جذب رونالدو و همکاری با او دارد و این را فرصت خوبی در زمینه تجاری و تبلیغاتی هم می‌بیند. 

1725853
همین شایعات باعث شده بود که هواداران اتلتیکو که دل خوشی از روزهای حضور رونالدو در رئال مادرید ندارند، با بنری در جریان دیدار دوستانه با نومانسیا نسبت به این موضوع اعتراض کنند. 
حالا کوکه نیز درباره این موضوع اظهارنظر کرده است و در گفتگو با Director Gol اظهار داشت:« در رختکن هیچ صحبتی درباره حضور رونالدو نشده است. هم تیمی‌های من بازیکنانی بسیار فوق العاده و عالی هستند. ما مهاجمانی از برزیل، آرژانتین، پرتغال، فرانسه و اسپانیا داریم. بازیکنان بزرگی که می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند و من به همه آنها اطمینان دارم.»
رونالدو روز گذشته در واکنش به اعتراض هواداران اتلتیکو به شایعه جذب او، با استفاده از چند شکلک خنده به نوعی این صحبت‌ها را به سخره گرفته بود.

دیدگاه‌ها