کد خبر : 1835777 | 07 مرداد 1401 ساعت 16:42 | 24.9K بازدید | 11 دیدگاه

هشدار دیپای به بارسا: به هیچ وجه جدا نمی‌شوم

ممفیس دیپای، مهاجم هلندی بارسلونا، اعلام کرده است که به هیچ وجه قصد ترک این باشگاه را ندارد.

هشدار دیپای به بارسا: به هیچ وجه جدا نمی‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بارسلونا نهایت تلاش خودشان را برای خرید بازیکنان مدنظر ژاوی هرناندز در این تابستان به کار گرفتند. 
تمدید قرارداد با عثمان دمبله و جذب روبرت لواندوفسکی و رافینیا باعث شده است که خط حمله این تیم بسیار قدرتمند شود، چرا که پیش از این نیز بازیکنانی چون آنسو فاتی، پی‌یر امریک اوبامیانگ و فران تورس در این تیم حضور داشتند. 
این شرایط باعث شده است که کار برای ادامه حضور بازیکنانی چون دیپای بسیار دشوار شود و بارسا به فکر فروش این بازیکن هلندی در این پنجره تابستانی باشد، خصوصا که قرارداد او در تابستان 2023 به پایان می‌رسد و آنها دوست ندارند او را به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهند. 
اما دیپای بحث فروش و جدایی‌اش از بارسا را بسیار دشوار کرده و به مدیران این باشگاه اعلام کرده بود که تصمیمی برای پیوستن به تیمی دیگر ندارد. 

1725267
حالا روزنامه اسپورت مدعی شده است که او در گفتگو با سایر هم تیمی‌هایش در رختکن بارسا به آنها گفته است که حتی با وجود شش مهاجم در فهرست این تیم، باز هم به حضورش در بارسلونا ادامه خواهد داد.
بارسا با توجه به شرایط مالی خود و همچنین قوانین فرپلی مالی و سقف پرداخت دستمزد تعیین شده از سوی لالیگا باید هرچه زودتر این بازیکن را به فروش برساند تا شانس ثبت قرارداد بازیکنانی چون لواندوفسکی و رافینیا را در آستانه آغاز رقابت‌های لالیگا داشته باشد. 
پیش از این گفته شده بود که تیم‌هایی چون یوونتوس و تاتنهام در حال بررسی شرایط جذب دیپای هستند اما همه این اتفاقات منوط به موافقت او برای ترک نوکمپ است.

دیدگاه‌ها