کد خبر : 1835795 | 07 مرداد 1401 ساعت 19:46 | 40K بازدید | 12 دیدگاه

گفت و گوی اختصاصی با عبادی پور

با کاپیتان میلاد؛ از جانشینی معروف تا یک هشدار مهم

میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد که نباید در مورد این تیم عجول بود.

با کاپیتان میلاد؛ از جانشینی معروف تا یک هشدار مهم

به گزارش ورزش سه، ملی‌پوشان والیبال ایران در شروع لیگ ملت ها پر نوسان ظاهر شدند و دو شکست برابر تیم های هلند و ژاپن باعث شد انتقاداتی نسبت به تیم ملی مطرح شود اما در ادامه شرایط به طور کلی تغییر کرد.

ایران در هفته دوم رقابت ها موفق شد تیم پرقدرت آمریکا را در سه ست پیاپی شکست دهد و بر کانادا نیز غلبه کند تا شانس خود را برای صعود افزایش بدهد. اوج کار شاگردان بهروز عطایی هفته سوم مسابقات بود که آنها بر سه قدرت اصلی دنیال والیبال یعنی لهستان، صربستان و اسلوونی غلبه کردند تا به عنوان تیم هفتم راهی یک چهارم نهایی لیگ ملت ها شوند.

در‌ مرحله یک چهارم نهایی ایران مقابل لهستان قرار گرفت و در یک بازی نزدیک و تماشایی با نتیجه ۳-۲ شکست خورد تا با وجود شایستگی های زیاد، تیم بهروز عطایی از رسیدن به جمع چهار تیم نهایی لیگ ملت ها باز بماند.

بعد از خداحافظی سعید معروف نگرانی های زیادی در مورد بحث رهبری و کاپیتانی تیم ملی وجود داشت اما میلاد عبادی‌پور نشان داد که می‌توان در این بحث به او اعتماد زیادی داشت. ایران در طول لیگ ملت ها با تکیه بر قدرت رهبری و کاپیتانی میلاد عبادی‌پور فوق‌العاده عمل کرد و حالا این ستاره با تجربه تیم ملی ایران یکی از مهم ترین ارکان تیم بهروز عطایی محسوب می‌شود.

بعد از پایان لیگ ملت ها و در آستانه شروع اردوی جدید تیم ملی مصاحبه کوتاهی با کاپیتان میلاد عبادی‌پور ترتیب دادیم که در اینجا آن را می‌خوانید:

*در اوایل لیگ ملت‌ها از عملکردمان انتقاد شد اما رفته رفته بهتر و بهتر شدیم؛ به نظرت دلیل این پیشرفت چه بود؟
هرتیمی در ابتدا نیاز به هماهنگی دارد. خوشبختانه ما به مرور توانستیم‌ آن هماهنگی را داشته باشیم و نتیجه خوبی بگیریم، البته به این معنا نیست که ما آداپته شدیم و تمام چون ممکن است پستی بلندی هایی را داشته باشیم، برای نظم بیشتر که امیدوارم به مرور بهتر شود. فقط نباید عجول بود.

1716350

*بعد از سعید معروف خیلی استرس کاپیتانی و رهبری تیم را داشتند ولی به بهترین شکل از پس آن بر آمدی.
خدا را شکر تمام تلاشم را کردم که بتوانم کمکی کرده باشم.

*پیش بینی تو از مسابقات قهرمانی جهان چیست؟ فکر می‌کنی با این تیم‌جذاب می توانیم حتی بهتر از لیگ ملت ها نتیجه بگیریم؟
هیچ چیزی در ورزش قابل پیش بینی نیست. گاها یک نتیجه معمولی از یک تیم فوق العاده می‌بینیم و گاها برعکس
ولی امیدوارم بتوانیم با هماهنگی بیشتر دوباره بازی های خوبی به نمایش بگذاریم.

* با خیلی از مربیان خارجی کار کردی؛ نظرت در مورد کار با آقای عطایی چیست؟ ما می توانیم با مربی ایرانی به این روند فوق‌العاده‌ ادامه بدهیم؟
کار کردن با آقای عطایی جذاب است. انشالله که هر روز روند پیشرفت‌مان صعودی باشد.

گفت و گو از مهدی اسدی

دیدگاه‌ها