کد خبر : 1835799 | 07 مرداد 1401 ساعت 20:20 | 40.2K بازدید | 52 دیدگاه

در پاسخ به خوان لاپورتا

ناگلزمان: نیاز باشد، بازهم از بارسلونا حرف می‌زنم

یولیان ناگلزمان از اظهارنظر اخیر خود در مورد باشگاه بارسلونا پشیمان نیست.

ناگلزمان: نیاز باشد، بازهم از بارسلونا حرف می‌زنم

به گزارش "ورزش سه"، تا چند هفته قبل به نظر می‌رسید شرایط مالی در باشگاه بارسلونا به‌شدت نامساعد است و این تیم فعالیت چندانی در بازار تابستانی امسال نخواهد داشت. اما این باشگاه به یک‌باره توفانی در بازار نقل و انتقالات به پا کرد و علاوه‌بر بازیکنان آزادی مانند آندریاس کریستنسن و فرانک کسیه، موفق به جذب رافینیا از لیدز، روبرت لواندوفسکی، گلزن افسانه‌ای بایرن مونیخ و ژول کُنده از سویا شد.

1728584

واکنش یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن به خریدهای تابستانی بارسلونا در نوع خود جالب بود. او هفته گذشته گفت که بارسلونا تنها باشگاه دنیاست که بدون پول خرید می کند:« بارسلونا نه فقط روبرت که چند بازیکن جدید دیگر را هم به خدمت گرفته است. آنها تنها باشگاه دنیا هستند که می توانند بازیکن بخرند، بدون اینکه پولی داشته باشند. این تا اندازه‌ای عجیب و دیوانه‌کننده است.»

1730921

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا امروز در جریان یک مصاحبه، واکنشی تند به مصاحبه ناگلزمان نشان داد و گفت:« بایرن بهتر است روی خرج کردن پولی که بابت خرید لواندوفسکی به آنها پرداخت کردیم، فکر کند. احتمالا آنها فکر می‌کردند ما نمی‌توانیم لواندوفسکی را بخریم اما متوجه شدم که بعضی از آنها غرور زیادی هم دارند. آنها به اندازه کافی مطلع نیستند و حقیقت را وارونه جلوه می‌دهند. ما باشگاهی با تاریخ 122 ساله و دارایی‌های ارزشمند هستیم. آنها هنوز درباره مسائلی حرف می‌زنند که ما مدت‌هاست از آن گذر کرده‌ایم.»

این پایان تنش رسانه‌ای بارسلونا و بایرن نبود. ناگلزمان که در نشست خبری سوپرکاپ آلمان شرکت کرده بود، به دفاع از اظهارنظر خود پرداخت و در پاسخ به رئیس بارسلونا گفت:« چیزی که من گفتم از دریچه نگاه یک هوادار بود. من هیچ مشکلی با اینکه لاپورتا حرفش را بزند ندارم. به هر حال او نماینده باشگاهش است. بله، من از جزئیات وضعیت مالی باشگاه بارسلونا اطلاعی ندارم، اما در آینده باز هم نظرم را خواهم گفت. اینها چیزهایی هستند که فی‌البداهه گفته می‌شوند.»

دیدگاه‌ها