کد خبر : 1835843 | 08 مرداد 1401 ساعت 10:37 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش دروازه‌بان چلسی برای جدایی با کاهش دستمزد

کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان گرانقیمت چلسی، آماده است تا برای جدایی از این باشگاه با کاهش دستمزدش هم موافقت کند.

تلاش دروازه‌بان چلسی برای جدایی با کاهش دستمزد

به گزارش "ورزش سه"، آریسابالاگا روزهای خوبی را در استمفوردبریج سپری نکرده و همین باعث شده که بحث جدایی او بسیار محتمل به نظر بیاید. 
عملکرد ضعیف این بازیکن در دروازه چلسی باعث شد که مدیران این باشگاه به فکر جذب یک دروازه‌بان مطمئن باشند و پس از حضور ادوارد مندی در این تیم بود که او به طور کامل جایگاهش را در ترکیب آبی‌های لندن از دست داد.
داوید اوسپینا نیز تصمیم گرفت که در این تابستان از ناپولی جدا شود و به النصر عربستان بپیوندد و به همین دلیل لوچانو اسپالتی از مدیران ناپولی خواسته که دروازه‌بان جدیدی را به خدمت بگیرند.

1688880

پیش از این بسیاری از رسانه‌های انگلیسی و ایتالیایی مدعی شده بودند که گزینه مدنظر این باشگاه برای فصل آینده کپا است و حالا کالچومرکاتو نیز خبر داده که این بازیکن علاقه زیادی به جدایی از چلسی و حضور در این تیم دارد و آماده است تا برای نهایی کردن این انتقال حتی دستمزدش را نیز به شکل قابل توجهی کاهش دهد.
دستمزد فعلی این بازیکن در چلسی 9 میلیون یورو در فصل است، بنابراین حتی اگر چلسی حاضر به پرداخت نیمی از این مبلغ در این نقل و انتقال قرضی باشد، او باز هم باید دستمزدش را کاهش دهد. 
گفته می‌شود ناپولی تنها حاضر به پرداخت سه میلیون یورو به این دروازه‌بان اسپانیایی است اما شانس حضور ثابت در دروازه و بازی در لیگ قهرمانان برای کپا بسیار مهم است.

دیدگاه‌ها