کد خبر : 1835853 | 08 مرداد 1401 ساعت 11:28 | 7.1K بازدید | 4 دیدگاه

قانون وزارت نفت توهین به مردم آبادان است

بیت‌سعید: می‌خواهم در صنعت‌نفت بمانم

کاپیتان صنعت نفت می گوید که پیشنهاد بالایی به مدیران ارائه نکرده اما هنوز برای تمدید قرارداد با او تماس گرفته نشده است.

بیت‌سعید: می‌خواهم در صنعت‌نفت بمانم

به گزارش "ورزش سه"، حسن بیت سعید که یکی از مهره های موثر صنعت نفت در فصل گذشته است و نزد هواداران این تیم نیز از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است، از علاقه اش برای ادامه بازی در بین زردپوشان صحبت می کند اما از تصمیم باشگاه نیز بی خبر است.

این گفت و گو را در زیر بخوانید:

روحی روانی بهم ریختیم 
تیم ما سال گذشته شرایط خوبی نداشت و با مشکلات مالی زیادی مواجه بود و با این وجود تا اواسط فصل نتایج خوبی را کسب کردیم اما متاسفانه در هفته‌های آخر کسب نتایج خوب برای ما بسیار سخت شد چرا که از بابت مشکلات مالی از لحاظ روحی و روانی تیم به هم ریخته بود.

این توهین به مردم آبادان است 
متاسفانه وزارت نفت براساس قانون امکان حمایت مستقیم از مجموعه باشگاه را ندارد و نمی‌تواند به مشکلات باشگاه ورود کند و این مسأله از نظر من توهین به مردم آبادان و هواداران صنعت نفت است چرا که از نظر من این تیم تنها دلخوشی مردم این شهر است.
چند سالی است که هر سال به دلیل همین مشکلات امکان حضور پر قدرت در نقل و انتقالات و حمایت از تیم در طول فصل وجود ندارد و همین مسائل برای بازیکنان بسیار سخت است تا به آبادان بیایند و به نظرم مجموعه نفت آبادان باید به فکر حل این معضل باشد.

1683217

حق این مردم بهترین است 
صنعت‌نفت هواداران بسیار خوب و خونگرمی دارد و همان‌طور که اطلاع دارید شاید تنها تیمی هستیم که تمام هوادارانش آبادانی و بومی هستند و این مشکلات قطعاً ظلم به این مردم است. این را هم بگویم که حق این مردم بهترین‌ها است و ما هم باید نتایج بهتری کسب می‌کردیم.

اولویت من صنعت نفت است 
بنده در حال حاضر قراردادم به اتمام رسیده و بازیکن آزاد هستم، البته تماسی برای تمدید برقرار شد و یک جلسه کوتاه با آقای کی‌شمس و پرکاس داشتم و در این جلسه پیشنهاد خودم را ارائه کردم. من شرایط سختی هم قرار ندادم و روزهای زیادی هم از آن جلسه گذشته و خبری از تماس دوباره باشگاه با بنده نشده است. باید اعلام کنم برخلاف اخبار رسانه‌ها بنده مبلغ زیادی را از باشگاه درخواست نکردم و شاید اصلاً در برنامه‌های باشگاه جایی ندارم. باید بگویم اولویت بنده ماندن در صنعت‌نفت است و با کمال افتخار اگر باشگاه بخواهد در تیم می‌مانم.

دوست دارم در خوزستان بمانم 
از نظر شخصی و خانوادگی دوست دارم فوتبالم را در خوزستان ادامه بدهم و فعلاً به سایر پیشنهاداتم جواب نداده‌ام و باید اعلام کنم برخلاف اخبار منتشره مبلغ بالایی درخواست نکرده‌ام و باشگاه باید پا پیش بگذارد.

دیدگاه‌ها