کد خبر : 1835857 | 08 مرداد 1401 ساعت 11:43 | 38.5K بازدید | 4 دیدگاه

با مصدومیت طولانی؛ پایان تور آمریکا برای ستاره بارسا

فران تورس، مهاجم بارسلونا، نتوانست در هیچ یک از دیدارهای این تیم در تور پیش فصل به میدان برود.

با مصدومیت طولانی؛ پایان تور آمریکا برای ستاره بارسا

به گزارش "ورزش سه"، تورس جز معدود بازیکنان بارسلوناست که به همراه این تیم راهی آمریکا شد اما فرصتی برای حضور در زمین پیدا نکرد. 
در حال حاضر آرنا تناس، دروازه‌بان سوم این تیم، به همراه این بازیکن اسپانیایی تنها بازیکنانی هستند که در هیچ یک از دیدارهای بارسا به میدان نرفته‌اند اما شاید‌ ژاوی تصمیم بگیرد که در دیدار دوستانه فردا برابر نیویورک رد بول به این دروازه‌بان بازی بدهد و در این صورت تورس تنها بازیکنی خواهد بود که فرصتی برای بازی نداشته است. 
این ستاره سابق منچسترسیتی به دلیل مصدومیت در اولین روز تمرینات تا به حال مشغول طی کردن روند درمانی بوده است و از آن زمان تا به حال پنج بازی دوستانه را از دست داده است.

1726808
این در حالی است که کادر پزشکی و فنی بارسا باور داشتند که او می‌تواند این تیم را در بازی برابر تیم مکزیکی پوماس در چارچوب جام خوان گامپر همراهی کند اما با توجه به این که این بازی در تاریخ هفتم آگوست برگزار خواهد شد و این بازیکن هنوز نتوانسته است به شرایط مسابقه برگردد، شاید در این دیدار هم غایب باشد. 
تورس حتی در جلسه تمرینی روز گذشته نیز جدای از سایر بازیکنان تمرین کرده است و شرایط بازگشت به تمرینات تیمی را ندارد، هرچند انتظار می‌رفت که او خیلی زودتر به زمین بازی برگردد و این شرایط کمی باعث نگرانی کادر فنی بارسا شده است. 
سایر بازیکنان بارسا از جمله رونالد آرائوخو و پدری که در بازی برابر یوونتوس استراحت کردند، در این بازی می‌توانند تیم‌شان را همراهی کنند.

دیدگاه‌ها