کد خبر : 1835769 | 07 مرداد 1401 ساعت 14:48 | 37.5K بازدید | 32 دیدگاه

لاپورتا: مسی باید در بارسا از فوتبال خداحافظی کند

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، می‌گوید لیونل مسی باید با پیراهن بارسا به دوران فوتبالش خاتمه دهد.

لاپورتا: مسی باید در بارسا از فوتبال خداحافظی کند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در چند ماه اخیر دچار مشکلات مالی جدی بوده اما این موضوع تاثیری روی خریدهای قابل توجه آنها در پنجره نقل و انتقالات تابستانی نداشته است. 
آنها موفق شدند بازیکنانی چون روبرت لواندوفسکی، رافینیا و ژول کونده را در این پنجره به خدمت بگیرند تا رضایت ژاوی که به دنبال تقویت تیمش برای فصل آینده بود، جلب کرده باشند. 
لاپورتا در رویدادی که توسط ACNUR در نیویورک ترتیب داده شده بود به خبرنگاران گفت:« من می‌بینم که بعضی از رقبا از نحوه خریدهای ما ناراحت شده‌اند و این یعنی ما کارمان را درست انجام داده‌ایم. همه بازیکنان می‌خواهند به بارسا بیایند اما بقیه باشگاه‌ها هم در حال تقویت خودشان هستند و ما دخالتی در کار آنها نداریم.»

1722548
او با اشاره به هدف بارسا برای فصل آینده اظهار داشت:« پیامی که ما برای دنیای فوتبال داریم بسیار صریح و روشن است: ما بیدار شدیم، برگشتیم و قرار است مدعی تمامی رقابت‌ها باشیم. بعضی به قدرت بارسا و انگیزه بالای هیئت مدیره جدید باور ندارند. فوتبال صبر نمی‌کند و ما در حال ساختن تیمی بسیار قدرتمند هستیم.»
رییس بارسلونا با اشاره به حملات مدیران بایرن به این باشگاه گفت:« احتمالا آنها فکر می‌کردند ما نمی‌توانیم لواندوفسکی را بخریم اما من متوجه شدم که بعضی از آنها غرور زیادی دارند، به اندازه کافی مطلع نیستند و حقیقت را وارونه جلوه می‌دهند. ما باشگاهی با تاریخ 122 ساله و دارایی‌های ارزشمند هستیم. آنها هنوز درباره مسائلی حرف می‌زنند که ما مدت‌هاست از آن گذر کرده‌ایم.»

مشکلات مالی بارسلونا باعث شد که این باشگاه تابستان گذشته موفق به تمدید قرارداد لیونل مسی نشود و او به صورت آزاد به پاری سن ژرمن پیوست اما حالا به نظر می‌رسد که آنها به دنبال بازگرداندن مسی به نوکمپ هستند. 
لاپورتا در این باره اضافه کرد:« دوران حضور مسی در بارسلونا آنطور که ما دوست داشتیم به پایان نرسید. او به دلایل اقتصادی از ما جدا شد و ما از نظر اخلاقی به او بدهکار هستیم. از این نظر دوست داریم که او با پیراهن بارسلونا به دوران فوتباش خاتمه دهد و در هر زمینی که به میدان می‌رود مورد تشویق قرار بگیرد.»
 

دیدگاه‌ها