کد خبر : 1835871 | 08 مرداد 1401 ساعت 12:43 | 24.2K بازدید | 3 دیدگاه

با کاهش دستمزد؛ ستاره چلسی به لایپزیش برمی‌گردد؟

تیمو ورنر، مهاجم چلسی، آماده است تا برای بازگشت به لایپزیش دستمزدش را کاهش دهد.

با کاهش دستمزد؛ ستاره چلسی به لایپزیش برمی‌گردد؟

به گزارش "ورزش سه"، ورنر در طول دوران حضورش در چلسی نتوانسته انتظارات را  برآورده کند و با مشکلات بسیاری روبرو شده است. 
این بازیکن آلمانی در سال 2020 از لایپزیش جدا شد و با قراردادی به ارزش 47.5 میلیون پوند به چلسی پیوست اما شرایط آن طور که او و البته مدیران و کادر فنی این باشگاه انتظار داشتند پیش نرفت. 
او در آخرین فصل حضورش در لایپزیش موفق شد 34 گل در 45 بازی به ثمر برساند اما در طول دو سالی که با پیراهن چلسی در استمفوردبریج توپ زده تنها 23 گل در 89 بازی به ثمر رسانده و انتقادهای بسیاری از عملکردش صورت گرفته است. 
حالا روزنامه آلمانی بیلد خبر داده که مدیران لایپزیش مذاکراتی را برای برگرداندن این بازیکن آغاز کرده‌اند و این بازیکن 26 ساله هم اشتیاق زیادی دارد که بار دیگر به بوندسلیگا برگردد و آماده است که دستمزدش را حتی تا 50 درصد هم کاهش دهد.

1649933
ورنر فصل گذشته تنها در 15 بازی در ترکیب اصلی چلسی در لیگ برتر قرار گرفت و با توجه به این که رحیم استرلیگ در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی به ترکیب چلسی اضافه شد، فرصت بازی این بازیکن در فصل آینده احتمالا کمتر هم خواهد شد. 
با توجه به برگزاری رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر در اواسط فصل 23-2022، حضور در ترکیب اصلی اهمیت زیادی برای این مهاجم آلمانی دارد تا بتواند جایگاهش در تیم هانسی فلیک را حفظ کند و راهی قطر شود و شاید دلیل اصلی تمایل او برای بازگشت به لایپزیش هم همین باشد.

دیدگاه‌ها