کد خبر : 1835881 | 08 مرداد 1401 ساعت 13:28 | 34.3K بازدید | 21 دیدگاه

این تیم توان آشتی زنوزی با تی تی ها را دارد؛

تراکتورِ جدید آتا را به ورزشگاه برمی گرداند؟

عملکرد امسال تراکتور در مارکت تابستانی به گونه ای بوده که به نظر می رسد به بهبود دوباره رابطه مالک و هواداران بیانجامد.

تراکتورِ جدید آتا را به ورزشگاه برمی گرداند؟

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل کابوس وار که حتی می توانست به سقوط بیانجامد، قصد دارد تا فصلی متفاوت را در لیگ بیست و دوم رقم بزند. روندی که این تیم در نقل و انتقالات تابستانی در پیش گرفته، متفاوت تر از دو فصل گذشته است و به نظر می رسد که مالک سرخ پوشان در نظر دارد تا دوباره دل هواداران را به دست بیاورد.

زمانی که محمدرضا زنوزی مالک تراکتور شد، با وعده بستن تیمی کهکشانی کار خود را شروع کرد. او برای تحقق این وعده، سراغ ستاره های سرشناس و گرانقیمتی رفت که جذب بسیاری از آنها از توان مالی اکثر باشگاه‌های ایرانی خارج بود. این شروع هیجان انگیز، زنوزی را به چهره ای محبوب در نزد هواداران تبدیل کرد؛ همین محبوبیت و مقبولیت به یک اعتماد به نفس بالا منجر شد؛ اعتماد به نفسی که می شد حتی از چهره مالک تراکتور هم آن را متوجه شد.

زمانی که زنوزی وارد ورزشگاه می شد، هوادارانی که تیم آنها با مالک جدید پرستاره تر از همیشه شده بود، او را با تشویق های بی امان خود مورد استقبال قرار می دادند؛ این تشویق ها تا حدی بود که حتی زنوزی چند بار از آنها خواست تا به جای او، تیم را تشویق کنند اما رفته رفته این محبوبیت جای خود را به یک نارضایتی گسترده داد.

1731036

ضعف مدیریتی طی فصل های اخیر، تراکتور را از تیمی که می رفت با ستاره های خود به قدرتی ماندگار در فوتبال ایران تبدیل شود، به تیمی فانوس به دست تبدیل کرد. در چنین شرایطی، کیفیت رابطه مالک و هواداران به شدت نزول کرد و تنها راه ترمیم این رابطه، حضوری پررنگ در نقل و انتقالات بود تا تیم دوباره به آن چه که تی تی ها دوست دارند تبدیل شود. تراکتور این بار بدون دغدغه پنجره بسته و محدودیت زمانی، حضوری به موقع و قابل قبول در نقل و انتقالات داشت. به نظر می رسد تیم فعلی توانایی بازگرداندن رابطه مالک و هواداران به حالت قبل را دارد؛ حال باید منتظر ماند و دید که آیا زنوزی دوباره به حدی از مقبولیت در نزد هواداران خواهد رسید که حضورش در ورزشگاه با استقبال عمومی مواجه و اعتماد به نفس را به چهره این مالک متمول برگرداند یا خیر.

دیدگاه‌ها