کد خبر : 1835932 | 08 مرداد 1401 ساعت 17:28 | 2.5K بازدید | 2 دیدگاه

مدیررکن صدور مجوز اعلام کرد؛

باشگاه‌ها تا دی‌ماه برای مجوز حرفه‌ای زمان دارند

مدیر رکن صدور مجوز باشگاهی اعلام کرد که مدیران باشگاه‌ها برای تکمیل مدارک خود تا دی‌ماه فرصت دارند.

باشگاه‌ها تا دی‌ماه برای مجوز حرفه‌ای زمان دارند

به گزارش "ورزش سه"، حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های سال گذشته لیگ قهرمانان آسیا نگرانی های زیادی را درباره آینده نمایندگان ایران در این تورنمنت ایجاد کرده است. مهم ترین موضوع تکمیل مدارک و دریافت پروانه مجوز حرفه‌ای از سوی باشگاه‌ها است.

حالا باشگاه‌های مختلف فوتبال ایران برای دریافت مجوز حرفه‌ای اقدام کرده‌اند و به همین خاطر فدراسیون فوتبال هم پیگیری تکمیل مدارک باشگاه‌ها است.

مصطفی زارعی مدیررکن صدور مجوز باشگاهی در این خصوص گفته است: «در پی اظهار نگرانی برخی از باشگاه‌ها و صاحب نظران فوتبال در مورد شروع فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های ایران باید بگویم که با توجه به تغییر زمان‌بندی لیگ قهرمانان آسیا و عدم برگزاری این لیگ در سال ۲۰۲۲، زمان‌بندی فرآیندهای صدور مجوز حرفه‌ای نیز تغییر کرده است.»

او ادامه داد: «شروع فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای در دی‌ماه هر سال خواهد بود و باشگاها باید تا زمان مذکور اقدامات لازم را در این بخش انجام بدهند.»

زارعی درباره رفع تعلیق رکن صدور مجوز حرفه‌ای گفت: «فدراسیون فوتبال ایران در تلاش است با ارسال مستندات لازم برای کنفدراسیون فوتبال آسیا، نسبت به رفع تعلیق رکن صدور مجوز حرفه‌ای اقدام کند و در حال طی مراحل مربوطه در این حوزه هستیم که اطلاع رسانی لازم نیز انجام خواهد شد.»

دیدگاه‌ها