کد خبر : 1835938 | 08 مرداد 1401 ساعت 17:46 | 23.1K بازدید | 13 دیدگاه

تومور بدخیم بود؛ دوری طولانی‌مدت هالر از فوتبال

تومور بیضه سباستین هالر از نوع بدخیم بوده و او به دلیل شیمی درمانی، ماه‌ها نمی‌تواند به میادین فوتبال برگردد.

تومور بدخیم بود؛ دوری طولانی‌مدت هالر از فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، سباستین هالر تابستان امسال از آژاکس به دورتموند پیوست تا جای خالی ارلینگ هالند را پر کند اما دو هفته پیش مشخص شد که به سرطان بیضه مبتلا شده است.

1729107


باشگاه دورتموند همان روز از رسانه‌ها خواست که به حریم خصوصی هالر احترام بگذارند و اگر این بازیکن بخواهد، خود در این زمینه اطلاع رسانی خواهد کرد.
هالر چند روز بعد و با انتشار عکسی از خود روی تخت بیمارستان، نوشت:« سلام به همه؛ می‌خواهم به شما اطلاع بدهم که مرحله اول به پایان رسید. مایلم از باشگاه دورتموند و تیم پزشکی که مراقبت فوق العاده‌ای از من داشت، تشکر کنم. تشکر فراوان از تیم پرستاران بیمارستان به خاطر حمایت و مهربانی‌شان.»

1729106

سه روز پیش باشگاه دورتموند تایید کرد که این بازیکن جراحی موفقیت آمیزی برای برداشتن تومور انجام داده و همه چیز برای او خوب پیش رفته است:« عمل جراحی سباستین هالر خیلی خیلی خوب پیش رفت و او در مسیر درستی قرار دارد. هالر فوق‌العاده باثبات و واقعا مثبت اندیش بود.»

طبق اعلام رسانه‌های آلمانی، پس از بررسی‌های پزشکی مشخص شده که تومور هالر بدخیم بوده و او به دلیل شیمی درمانی مدت‌ها به دور از میادین خواهد ماند. پزشکان ابراز امیدواری کرده‌اند که شیمی درمانی جواب بدهد و هالر بتواند با ریکاوری مناسب به فوتبال برگردد.

دیدگاه‌ها