کد خبر : 1835940 | 08 مرداد 1401 ساعت 17:58 | 5.1K بازدید | 1 دیدگاه

جوکوویچ در انتظار وقوع معجزه برای حضور در US OPEN

مرد شماره 6 دنیای تنیس از امیدش برای حضور در یواس‌اوپن ۲۰۲۲ می‌گوید.

جوکوویچ در انتظار وقوع معجزه برای حضور در US OPEN

به گزارش "ورزش سه" اسطوره صربستانی دنیای تنیس این روزها تمریناتش را به امید کسب مجوز حضور در مسابقات تنیس پیش رو در کامادا و آمریکا به‌طور جدی دنبال می‌کند.
نواک جوکوویچ، فاتح رقابت‌های ویمبلدون ۲۰۲۲ با انتشار یک پست در اینستاگرام از طرفدارانش بابت حمایت‌شان تشکر کرد و نوشت:

«تنها خواستم بگویم که تا چه اندازه از شما بابت پیام‌های محبت‌آمیز و پرتعدادتان که از سرتاسر دنیا در این روزها برای حمایت از من ارسال می‌کنید ممنونم. انتظارش را نداشتم؛ واقعاً فراتر از تصور بود و به همین خاطر بود که خواستم از شما قدردانی کنم. احساس ویژه‌ای است که مردم با شغل من با محبت و علاقه ارتباط گرفتند و آرزو می‌کنند که به رقابت ادامه دهم. در حال حاضر با احتمال اینکه که جواز حضور در مسابقات را پیدا خواهم کرد، تمرینات آماده‌سازی را دنبال می‌کنم. کماکان منتظرم که ببینم آیا امکان سفر به آمریکا برای من میسر می‌شود یا نه. امیدوارم که بشود.»
گفتنی است، نواک جوکوویچ، قهرمان ۲۱ دوره گرنداسلم دنیای تنیس به دلیل امتناع از واکسیناسیون در برابر بیماری کرونا، مسابقات اوپن استرالیا را از دست داد و حضورش در مسابقات یو‌اس‌اوپن نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد چرا که مسئولان ایالات متحده تا این لحظه اجازه حضور افرادی که در برابر کرونا واکسینه نشده‌اند را به خاک کشورش صادر نکرده است.

 

دیدگاه‌ها