کد خبر : 1835969 | 08 مرداد 1401 ساعت 21:54 | 65K بازدید | 12 دیدگاه

اعتراف جرارد سیووانه؛

افتضاح بودیم، روز سیاهی برای ما رقم خورد

جرارد سیووانه، سرمربی لورکوزن اعتراف کرد تیمش برابر الورسبورگ بسیار ضعیف بازی کرده است.

افتضاح بودیم، روز سیاهی برای ما رقم خورد

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن امروز در مقابل تیم گمنام و دسته سومی الورسبورگ با نتیجه عجیب 3-4 شکست خورد و خیلی زود از دور ابتدایی رقابت های جام حذفی فوتبال آلمان کنار رفت. سردار آزمون، ستاره ایرانی لورکوزن، در این دیدار نمایش خوبی ارائه داد و دو بار پاس گل ارسال کرد، اما درخشش این بازیکن نیز مانع شکست غیرمنتظره تیمش نشد. جرارد سیووانه، سرمربی لورکوزن در پایان این دیدار به انتقاد از عملکرد تیم خود پرداخته و این باخت را شرم آور توصیف کرد.

1731190

جرارد سیووانه گفت: "به الورسبرگ تبریک می گویم و آنها شایسته کسب پیروزی در بازی امروز بودند. ما واقعا از نتیجه و عملکرد کلی تیم در مسابقه امروز ناامید هستیم. روز سیاهی داشتیم و عملکرد امروز ما از هیچ لحاظی رضایت بخش نیست. ما از نظر روحی و جسمی در شرایط مناسبی نبودیم. شرم آور است که یک قهرمانی را از دست دادیم و باید سعی کنیم در ادامه فصل عملکرد بهتری داشته باشیم."

رابرت آندریچ، هافبک 27 ساله لورکوزن، در پایان این دیدار گفت: "بازی همیشگی خود را ارائه ندادیم، هیچ چیزی درست پیش نرفت و البته الورسبرگ نیز خیلی خوب کار کرد. با کیفیت تیمی ما، نباید چنین اتفاقی رخ دهد. این نتیجه قابل قبول نیست و باید در این مورد با هم صحبت کنیم."

دیدگاه‌ها