کد خبر : 1835972 | 08 مرداد 1401 ساعت 22:25 | 6.7K بازدید | 7 دیدگاه

VAR برای لیورپول جبران کرد؛ پنالتی به سود قرمزها

کمک‌داور ویدیویی، VAR، امشب یک بار به ضرر لیورپول حکم داد و یک بار به سود قرمزهای آنفیلد تصمیم گرفت.

VAR برای لیورپول جبران کرد؛ پنالتی به سود قرمزها

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم لیورپول و منچسترسیتی در فینال فینال کامیونتی‌شیلد که تا دقایق پایانی با برتری 2-1 لیورپول ادامه دارد شاهد دو تصمیم مهم VAR بود.

گل اول منچسترسیتی ابتدا آفساید گرفته شد ولی بعد از بررسی با VAR مورد پذیرش قرار گرفت. سپس، روی گل دوم لیورپول، داور ابتدا صحنه مشکوک هند توسط دیاس را پنالتی اعلام نکرد ولی VAR حکم داد که باید یک پنالتی به سود لیورپول اعلام شد. پنالتی‌ای که توسط محمد صلاح به تور دروازه سیتی چسبید تا لیورپول دوباره از حریفش پیش بیفتد.

1731212

در دقیقه 70 مسابقه، درحالی‌که نتیجه 1-0 به سود لیورپول بود، خولین آلوارز، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی، دروازه لیورپول را از فاصله نزدیک باز کرد تا بازی با تساوی 1-1 ادامه پیدا کند.

در حرکتی که توسط سیتی آغاز شده بود، سانتر دی‌بروین با دخالت فیل فودن به سمت دروازه سیتی رفت اما آدریان، سنگربان لیورپول، توپ را دفع کرد. اما آدریان نتوانست توپ بازگشتی را جمع کند و فودن زودتر از او به توپ رسید. توپ با دخالت فودن از دروازه‌بان لیورپول فاصله گرفت تا آلوارز از راه رسیده و توپ را از فاصله نزدیک به گل تبدیل کند. این گل ابتدا آفساید اعلام شد ولی بعد از بررسی توسط VAR مورد قبول قرار گرفت.

1731211

 

دیدگاه‌ها