کد خبر : 1835984 | 08 مرداد 1401 ساعت 23:46 | 17K بازدید | 18 دیدگاه

تبریک به لیورپول؛

گواردیولا: نوبت گلزنی هالند هم فرا می‌رسد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی معتقد است ارلینگ هالند امشب با واقعیت فوتبال انگلیس آشنا شده است.

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها در اولین مسابقه مهم فصل خود در سوپرجام انگلیس مقابل لیورپول قرار گرفتند و در شب فرصت سوزی های فراوان، در نهایت 1-3 مقابل حریف قدرتمند خود شکست خوردند. ارلینگ هالند، ستاره جدید سیتی، در این دیدار چند بار صاحب موقعیت های خوبی برای گلزنی شد و البته در نهایت این اتفاق رخ نداد. پپ گواردیولا در پایان این دیدار از عملکرد مهاجم جدید تیمش ابراز رضایت کرد و اذعان داشت نوبت درخشش او نیز فرا خواهد رسید.

پپ گواردیولا گفت: "به لیورپول بابت کسب پیروزی در این دیدار تبریک می‌گویم. در 15 الی 20 دقیقه اول، آنها تیم بهتر زمین بودند. اما پس از گذشت این دقایق بود که ما جریان بازی را در دست گرفتیم و در 25 دقیقه آخر همه چیز برابر بود. 

1731245

زمانی که بازیکنان لیورپول به ما فضا دادند و سعی کردند حمله کنند، ما به محوطه جریمه حریف رسیدیم. ما نیمه دوم واقعا بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم سبک بازی خودمان را نشان دهیم. در مقابل چنین تیمی واقعا خوب بودیم و حتی در نیمه اول موقعیت های کافی برای انجام کسب پیروزی ایجاد کردیم.

ارلینگ هالند دو یا سه موقعیت گلزنی در نیمه اول و یک موقعیت در پایان داشت. هالند در طول مسابقه خیلی مبارزه کرد و مدام در حال حرکت در زمین بود. به سود خود ارلینگ هالند بود که واقعیت فوتبال در یک کشور و یک لیگ جدید را ببیند، اما او همیشه در جریان بازی قرار داشت. البته ارلینگ هالند موفق به گلزنی نشد، اما او کیفیتی فوق العاده دارد و این اتفاق رخ خواهد داد.

هنگامی که هالند در ایالات متحده موفق به گلزنی شد، همه در مورد تاثیرگذاری این بازیکن صحبت کردند. امشب نیز این بازیکن در صحنه های مهم حاضر بود و موقعیت هایی برای گلزنی داشت. هیچ چیز تغییر نمی کند، ارلینگ هالند بازیکنی قدرتمند است. یک بار دیگر زمان گلزنی او می رسد و این طبیعت فوتبال است."

دیدگاه‌ها