کد خبر : 1836375 | 11 مرداد 1401 ساعت 09:30 | 18.3K بازدید | 8 دیدگاه

آگوئرو: فن دایک قدرت لیگ برتر را به هالند نشان داد

سرخیو آگوئرو، ستاره سابق منچسترسیتی، معتقد است کار ارلینگ هالند در لیگ برتر سخت است.

آگوئرو: فن دایک قدرت لیگ برتر را به هالند نشان داد

به گزارش "ورزش سه"، هالند پس از درخشش در بوندسلیگا و در ترکیب بروسیا دورتموند تصمیم گرفت از این تیم جدا و راهی منچسترسیتی شود. 
این ستاره نروژی در اولین بازی رسمی‌اش با پیراهن سیتی در دیدار سوپر جام فوتبال انگلیس به مصاف لیورپول رفت اما در باز کردن دروازه این تیم ناکام ماند. این تیم در نهایت با نتیجه 1-3 شکست خورد تا اولین جام فصل را از دست داده باشد. 
آگوئرو در گفتگویی که در توییچ با دنبال کنندگان و هوادارانش داشت درباره شرایط این بازیکن گفت:« هالند به شرایطی که در آلمان داشت عادت کرده بود و فکر می‌کرد که اینجا هم تنهاست و کسی برای مقابله با او نیست اما فن دایک از راه رسید و حضور او در لیگ برتر را خوشامد گفت تا قدرت این لیگ را به او نشان دهد.»

1674324

او همچنین با انتقاد از تصمیم مدیران منچسترسیتی به خاطر فروش رحیم استرلینگ اظهار داشت:«من فروش استرلینگ را به هیچ وجه درک نکردم. آنها بعضی اوقات تصمیمات بسیار عجیبی می‌گیرند.»
این ستاره سابق سیتی و بارسلونا احتمال بازگشتش به زمین فوتبال را به دلیل مشکل قلبی‌اش رد کرد و مدعی شد:«چنین چیزی عملا غیرممکن است. در حال حاضر هم تصمیمی برای حضور در دنیای مربیگری ندارم.»
آگوئرو همچنین به شوخی درباره شانس همکاری با پپ گواردیولا اضافه کرد:«پپ می‌تواند من را به عنوان دستیارش استخدام کند چون طرز تفکر من و او شباهت بسیار زیادی با یکدیگر دارد.»

دیدگاه‌ها