کد خبر : 1835991 | 09 مرداد 1401 ساعت 00:20 | 8.9K بازدید | 3 دیدگاه

رکوردزنی بایرن؛ بهترین نیمه اول در تاریخ سوپرجام

نیمه اول سوپرجام آلمان، بین دو تیم بایرن مونیخ و لایپزیش، در حالی با برتری 3-0 بایرن به پایان رسید که این در تاریخ سوپرجام این کشور یک رکورد بود.

رکوردزنی بایرن؛ بهترین نیمه اول در تاریخ سوپرجام

به گزارش "ورزش سه"، استادیوم ردبول آرنای شهر لایپزیش از دقایقی پیش میزبان دیدار سوپرجام آلمان است. لایپزیش به عنوان قهرمان جام حذفی به مصاف بایرن، قهرمان بوندس‌لیگا رفته تا برنده سوپرجام فوتبال آلمان مشخص شود.

1731260

نیمه اول مسابقه با پیروزی 3-0 بایرن به پایان رسید. باواریایی‌ها با سه گل جمال موسیالا، سادیو مانه و بنجامین پاوارد تا این لحظه از حریف خود پیش افتاده‌اند.

اما پیروزی پرگل بایرن در نیمه اول، در تاریخ سوپرجام آلمان یک رکورد به حساب می‌آید. سوپرجام، دیداری که هر سال بین قهرمان لیگ و جام حذفی برگزار می‌شود در آلمان سابقه زیادی ندارد. اولین دوره سوپرجام در این کشور در سال 2011 برگزار شد. پیروزی 3-0 بایرن در نیمه اول بازی امشب از این نظر حائز اهمیت است که در تاریخ سوپرجام این کشور، تا کنون هیچ تیمی موفق نشده بود در نیمه اول با اختلاف سه گل از حریف پیش بیفتد.

1731259

نکته دیگر این بازی که دیدار امشب با لایپزیش را برای بایرنی‌ها خاص کرده است گلزنی سادیو مانه، خرید بزرگ این تیم در فصل تابستان بود. مانه در دقیقه 31 موفق شد پاس سرژ گنابری را وارد دروازه کند تا اولین گل خود در بازی‌های رسمی را برای بایرن به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها