کد خبر : 1835999 | 09 مرداد 1401 ساعت 01:10 | 15.9K بازدید | 3 دیدگاه

آیندهوون برنده مسابقه سوپرکاپ هلند

اولین جام آژاکس بدون تن هاخ از دست رفت

تیم فوتبال آیندهوون در یک مسابقه جذاب و دیدنی که 8 گل به دنبال داشت، از سد تیم آژاکس عبور کرد.

اولین جام آژاکس بدون تن هاخ از دست رفت

به گزارش "ورزش سه"، دیدار سوپر جام هلند با برتری پر گل آیندهوون به پایان رسید. آژاکس با 2 امتیاز بیشتر نسبت به آیندهوون به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ هلند پای به زمین مسابقه گذاشته بود و آیندهون نیز در فینال جام حذفی با نتیجه 2 بر یک از سد همین تیم آژاکس عبور کرده بود و دو تیم در یک رقابت دیگر به مصاف هم رفتند.

در این مسابقه که در ورزشگاه یوهان کرایوف برگزار شد، آیندهون موفق شد در دیداری جذاب و دیدنی با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی برسد. در این بازی استیون برخواین آژاکس را پیش انداخت اما گیس تیل در دقایق پایانی نیمه نخست دو بار دروازه حریف را باز کرد و آیندهوون برنده به رختکن رفت.

1731277

در ابتدای نیمه دوم آژاکس موفق شد توسط آنتونی کار را به تساوی بکشاند اما کودی گاکپو، آیندهوون را به گل سوم رساند و گیس تیل نیز هت تریک خود را کامل کرد تا بازی 4 بر 2 شود. این بار نوبت به محمد کودوس رسید تا برای آژاکس گلزنی کند و اختلاف به یک گل برسد.

اما کارت قرمز مستقیمی که کالوین باسی بازیکن آژاکس در دقیقه 79 و تنها 14 دقیقه پس از ورودش به زمین گرفت، رویای تیم آلفرد شرودر را برای بازگشت به بازی نابود کرد و ژاوی سیمونس در وقت‌های تلف شده گل پنجم آیندهوون را وارد دروازه حریف کرد تا شاگردان رود فن نیستلروی به اولین جام فصل دست پیدا کنند و آژاکس پس از تن هاخ نخستین شکست بزرگ را برابر رقیب قدیمی تجربه کند.

1731278

دیدگاه‌ها