کد خبر : 1836014 | 09 مرداد 1401 ساعت 10:09 | 3.8K بازدید | 1 دیدگاه

مهدی نظری؛ کاپیتان سوم و جدید نساجی

تیم نساجی دیروز در مصاف دوستانه با تیم لیبرتی پروفشنالز غنا با نتیجه 3-2 به برتری رسید. این اولین بازی دوستانه مازنی‌ها در ترکیه بود.

مهدی نظری؛ کاپیتان سوم و جدید نساجی

به گزارش "ورزش سه"، غیبت مسعود شجاعی در ترکیب نساجی که برای رفع مصدومیت کمر در تهران به صورت اختصاصی تمرینات خود را دنبال می کند، همچنین نیمکت نشینی حامد شیری موجب شد تا در این بازی محمد مهدی نظری بازوبند کاپیتانی نساجی را به بازو ببندد. جالب اینکه مهدی نظری در این بازی زننده گل نخست تیم نساجی از روی نقطه پنالتی بود. در ادامه اما حامد شیری که به واقع کاپیتان اول نساجی محسوب می شود به ترکیب تیم اضافه شد و گل سوم تیم نساجی را با ضربه سر و زیبایی هر چه تمام‌تر به ثمر رساند.

فصل گذشته به صورت متناوب حامد شیری و مسعود شجاعی بازونبند کاپیتانی تیم نساجی را بر بازو می بستند. حامد شیری کاپیتان تیم نساجی در سال‌های اخیر بوده اما به دنبال حضور مسعود شجاعی در اردوی مازنی ها بازوبند کاپیتانی نساجی را به وی تقدیم کرد. با این حال در برخی از بازی ها غیبت مسعود شجاعی باعث شد تا حامد شیری هم چنان در قامت کاپیتان نساجی باقی بماند. رابطه خوب این دو بازیکن در اردوی تیم نساجی موجب شده تا هیچگاه بین آنها بر سر بازوبند کدورتی شکل نگیرد.

دیدگاه‌ها