کد خبر : 1836025 | 09 مرداد 1401 ساعت 10:56 | 7.2K بازدید | 2 دیدگاه

گلزنی؛ خصصیه‌ای که کاپیتان فراموش نمی‌کند

حامد شیری، کاپیتان تیم نساجی، دیروز زننده گل زیبایی در بازی با تیم لیبرتی پروفشنالز غنا بود. مسابقه‌ای که با گل حامد شیری 3-2 به سود تیم نساجی پایان یافت.

گلزنی؛ خصصیه‌ای که کاپیتان فراموش نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه، این بازیکن که حضورش در تیم نساجی همانند دوران حضورش در سایپا در حال نزدیک شدن به 7 سال است، هر فصل چند گل از روی نقطه پنالتی و ضربه ایستگاهی برای مازنی‌ها به ثمر می‌رساند. مهم‌ترین گلی که حامد شیری فصل گذشته به ثمر رساند در بازی با مس کرمان در نیمه نهایی جام حذفی بود که در دقیقه 118 از روی نقطه پنالتی دروازه مس کرمان را باز کرد و موجب صعود نساجی به دیدار پایانی جام حذفی شد.

او روز گذشته در جریان بازی دوستانه روی یک ضربه ایستگاهی با سر و به زیبایی هر چه تمام‌تر دروازه تیم غنایی را باز کرد تا نشان دهد هم چنان می‌شود روی او به عنوان یک مدافع گلزن در ضربات ایستگاهی حساب باز کرد.

ساختار دفاعی تیم نساجی به نسبت فصل گذشته تغییرات زیادی نداشته و تنها علیرضا ابراهیمی مدافع کرمانی تیم پرسپولیس به این جمع اضافه شده است و حمید مطهری امیدوار است با اضافه شدن این بازیکن به خط دفاعی نساجی در این فاز عملکرد بهتری به نسبت فصل گذشته داشته باشد.

دیدگاه‌ها