کد خبر : 1836026 | 09 مرداد 1401 ساعت 10:59 | 18.3K بازدید | 14 دیدگاه

خشم انگلیسی‌ها از لیورپول: سرود ملی را هو نکنید!

واکنش هواداران لیورپول به سرود ملی انگلیس باعث ناراحتی بسیاری از مردم این کشور و هواداران سایر تیم‌ها شده است.

خشم انگلیسی‌ها از لیورپول: سرود ملی را هو نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دیدار سوپرجام فوتبال انگلیس به مصاف منچسترسیتی رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد و اولین جام قهرمانی فصل را از آن خود کند. 
درخشش داروین نونیز و عملکرد خوب و مطمئن محمد صلاح در این بازی مورد توجه بسیاری قرار گرفت اما یکی از اتفاقاتی که جنجال زیادی را به دنبال داشت، پیش از سوت آغاز بازی رخ داد. 
هنگامی که سرود ملی انگلیس و خصوصا بخش آخر آن که مربوط به ملکه الیزابت دوم است پخش می‌شد، هواداران این تیم با سر و صدای زیاد مانع از به گوش رسیدن این سرود شدند و حتی اقدام به هو کردن و سوت زدن در زمان پخش سرود ملی کردند و شعارهایی را نیز سر دادند. 

1731328
این اتفاق پیش از این نیز قبل از سوت آغاز فینال جام حذفی فصل گذشته برابر چلسی رخ داده بود و هواداران لیورپول نه تنها در هنگام پخش سرود ملی چنین واکنشی را از خود نشان داده بودند، بلکه شاهزاده ویلیام را که برای تماشای این بازی در ورزشگاه حاضر شده بود، نیز هو کردند. 
این موضوع باعث خشم و ناراحتی بخشی از مردم انگلیس شده است. یکی از آنها در توییترش نوشت:« هواداران لیورپول که اینجا حضور دارند. صادقانه این که سرود ملی کشور خودتان را هو کنید، نهایت بی‌احترامی و بی‌ادبی است.»
کاربر دیگری در همین زمینه نوشت:« اگر دوست ندارید این سرود را نخوانید اما به آن بی‌احترامی نکنید. چنین رفتارهایی واقعا پذیرفته نیست. شما با انجام ندادن آن لطفی در حق ما نمی‌کنید.» 
گفته می‌شود که هو کردن سرود ملی اتفاق جدیدی در جریان دیدارهای لیورپول نیست و هواداران این تیم از دهه 1980 میلادی بارها و بارها این اقدام را تکرار کرده‌اند.

دیدگاه‌ها