کد خبر : 1836038 | 09 مرداد 1401 ساعت 11:43 | 6.6K بازدید | 3 دیدگاه

الکساندر آرنولد: نونیز قدرتش را در زمین ثابت کرد

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع لیورپول، از عملکرد داروین نونیز برابر منچسترسیتی ابراز رضایت کرد.

الکساندر آرنولد: نونیز قدرتش را در زمین ثابت کرد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دیدار سوپرجام لیگ انگلیس برابر منچسترسیتی قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 1-3 این تیم را شک دهد و جام قهرمانی را از آن خود کند.
اولین گل این بازی را ترنت الکساندر آرنولد به ثمر رساند، محمد صلاح گل دوم را از روی نقطه پنالتی زد و گل سوم نیز توسط نونیز به ثمر رسید که برای اولین بار در یک دیدار رسمی پیراهن این تیم را به تن داشت. 
این بازیکن اروگوئه‌ای در پنجره نقل و انتقالات تابستان سال جاری با قراردادی به ارزش 75 میلیون یورو با بند پاداش 25 میلیون یورویی از بنفیکا به لیورپول پیوست و به نظر می‌رسد که هزینه انجام شده برای او منطقی بوده است. 
الکساندر آرنولد پس از پایان بازی در پاسخ به سوالی درباره عملکرد این بازیکن به خبرنگاران گفت:« از اول هم قرار بود عملکرد او به همین اندازه خوب باشد. او یک پنالتی گرفت، یک گل به ثمر رساند و در زمین بسیار سرحال و سرزنده به نظر می‌رسید.»

1729096

این بازیکن با اشاره به توانایی‌های هم تیمی جدیدش اظهار داشت:« او خریده شده تا گلزنی کند و امروز قدرتش را در این زمینه به خوبی نشان داد. او بازیکنی درجه یک است، مهاجم جوانی که دوست دارد یاد بگیرد. این بازیکن به خوبی با همه ما ارتباط برقرار کرده است. او به این تیم آمده تا خودش را ثابت کند.»
این مدافع لیورپول همچنین با اشاره به شرایط این تیم برای فصل آینده گفت:« کسی چه می‌داند در طول فصل چه رخ خواهد داد؟ هدف ما این است که تا جایی که می‌شود آماده باشیم تا از همان ضربه اول همه را تحت فشار قرار دهیم. این آغازی عالی بود و ما امیدواریم که در طول فصل نیز جام‌هایی را به دست آوریم.»

دیدگاه‌ها