کد خبر : 1836079 | 09 مرداد 1401 ساعت 14:20 | 6.7K بازدید | 3 دیدگاه

پیش فصل بسیار خوبی بود

آسنسیو: حالا آماده فتح اولین جام فصل هستیم

مارکو آسنسیو که امروز یکی از دو گل رئال را وارد دروازه یوونتوس کرد، از انگیزه بالای تیم برای فتح سوپرکاپ اروپا گفت.

آسنسیو: حالا آماده فتح اولین جام فصل هستیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بامداد امروز توانست در آخرین بازی پیش فصل خود، یوونتوس را با دو گل شکست دهد. رئال که در بازی نخست برابر بارسا شکست خورده بود و سپس مقابل آمِریکا مکزیک به تساوی 1-1 رسید، به پیروزی بر یوونتوس نیاز داشت تا با روحیه مناسب به مصاف آینتراخت فرانکفورت در سوپرکاپ اروپا برود. گل های رئال را کریم بنزما(پنالتی) و مارکو آسنسیو به ثمر رساندند.

1731305

گل آسنسیو روی حرکت عالی ادن هازارد و پاس خسوس وایِخو به ثمر رسید. ستاره چپ پای رئال در پایان بازی گفت:« بازی بسیار خوبی بود و می خواستیم تور را با نتیجه ای خوب و مثبت به پایان برسانیم. خوشحالم که موفق به انجام این کار شدیم. جدی و با انگیزه بازی کردیم و روحیه مناسبی برای سوپرکاپ اروپا گرفتیم. برتری بر یوونتوس می توانست برای بازی با فرانکفورت روحیه بخش باشد و به این هدف رسیدیم. هم برای فتح اولین جام فصل و هم برای شروع لالیگا آماده ایم.»

آسنسیو ادامه داد:« پیش فصل بسیار خوبی بود و تمرینات بدنسازی سختی داشتیم. تاثیر این بدنسازی خوب را در طول فصل شاهد خواهیم بود. حالا باید کمی استراحت کنیم و سپس تمام تمرکز روی سوپرکاپ خواهد بود. باید از هواداران رئال در آمریکا هم تشکر کنم که از ما به بهترین شکل حمایت کردند.»

لازم به ذکر است که سوپرکاپ اروپا 19 مرداد در هلسینکی فنلاند برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها