کد خبر : 1836092 | 09 مرداد 1401 ساعت 15:51 | 7.7K بازدید | 1 دیدگاه

پایان دوران 8 ساله در باشگاه پیام؛

مدیرعامل جدید پیکان از وزارت ارتباطات آمد

در تغییر و تحولی غیرمنتظره در فاصله 12 روز تا شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران، مدیرعامل جدید باشگاه پیکان تهران معارفه شد.

مدیرعامل جدید پیکان از وزارت ارتباطات آمد

به گزارش "ورزش سه" امیر عطابخش از بهمن‌ماه 1400 به عنوان جانشین اکبر محمدی معارفه شد و کار خود را به عنوان سرپرست مدیرعاملی پیکان آغاز کرد؛ عطابخش در اواخر فروردین‌ماه سال جاری، حکم مدیرعاملی خود را از مدیران گروه خودروسازی ایران‌خودرو دریافت کرد، آن‌هم در شرایطی که شایعات متعددی پیرامون پایان کار وی در جمع خودروسازان مطرح شده بود.

در فاصله 12 روز تا آغاز فصل جدید لیگ برتر، مدیران کارخانه ایران‌خودرو تصمیم به تغییر در مدیریت حوزه ورزشی گرفتند و با برکناری امیر عطابخش، طی حکمی رسمی، حمید عباسی را به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پیکان معرفی کردند.

1731438

عباسی در ابتدای دولت دوازدهم و طی حکمی از سوی محمود واعظی، وزیر وقت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان مدیرعامل باشگاه پیام وزارت ارتباطات منصوب شده بود. حمید عباسی که اصالتاً متولد استان خراسان رضوی و شهر تربت‌حیدریه است، از امروز به عنوان مدیرعامل باشگاه پیکان تهران کار خود را آغاز کرد و باید دید در مهم‌ترین ماموریت دوران کاری خود، چه عملکردی خواهد داشت.

باشگاه پیکان در سالیان گذشته در کنار بازیکن‌سازی در حوزه فوتبال مردان و عملکرد موفق در لیگ برتر، در سایر رشته‌های ورزشی هم عملکرد خوبی داشته و حالا باید دید مدیریت جدید باشگاه چه سیاست‌هایی را در حوزه فوتبال و سایر رشته‌های باشگاه پیکان اتخاذ خواهد کرد.

دیدگاه‌ها