کد خبر : 1836096 | 09 مرداد 1401 ساعت 16:17 | 65.3K بازدید | 55 دیدگاه

توییت باشگاه ناشناخته سر و صدا به پا کرد

پیشنهادجدید برای فوق‌ستاره:خرید رونالدو با 20 گوسفند!

یک باشگاه گمنام در جزایر فارو اعلام کرد که حاضر است کریستیانو رونالدو را در ازای 20 گوسفند به خدمت بگیرد.

پیشنهادجدید برای فوق‌ستاره:خرید رونالدو با 20 گوسفند!

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت کریستیانو رونالدو در روزهای گذشته نامشخص بود. تور پیش فصل یونایتد در تایلند و استرالیا به پایان رسید و بازیکنان این تیم به منچستر برگشتند. توری که بدون حضور فوق ستاره پرتغالی برگزار شد و در این مدت، شایعات متعددی درباره جدایی CR7 به گوش می رسید.

مدیران این باشگاه مدعی شده بودند که رونالدو به دلیل مشکلات خانوادگی در این سفر ۱۷ روزه حاضر نبوده اما همه می دانند که تصمیم این بازیکن برای جدایی از جمع شیاطین سرخ کاملا جدی بود و با تمام این اتفاقات و مذاکره با تیم های متعدد، او اکنون در تمرینات منچستر حضور پیدا کرده است.

در روزهایی که برنده 5 توپ طلای دنیای فوتبال در پی جدایی از منچستر بود، مدیر برنامه او با تیم های متعددی وارد مذاکره شد اما هرگز موفق به توافق با آنها نشد. اتلتیکو مادرید یکی از آخرین باشگاه هایی است که شایعات درباره حضور رونالدو در آنجا منتشر شد که این مسئله با واکنش هواداران این تیم همراه شد به نحوی که آنها بنری با عنوان رونالدو نباید به اتلتیکو بیاید را در بازی دوستانه این تیم به نمایش گذاشتند.

چلسی نیز یکی دیگر از تیم های خواهان رونالدو بود و از بایرن مونیخ و اسپورتینگ لیسبون نیز به عنوان دیگر تیم هایی یاد شده که در پی جذب کاپیتان تیم ملی پرتغال هستند اما واقعیت این است که هیچ کدام از این پیشنهادات به سرانجام نرسید به نحوی که اخبار طنزی در فضای مجازی منتشر شد که هیچ تیمی رونالدو را گردن نمی گیرد و او به همین دلیل در به در به دنبال انتخاب تیم جدیدی است که تا به امروز نیز در این پروژه ناکام مانده است.

رقبای منچستر یونایتد و کسانی که از رونالدو دل خوشی ندارند نیز از این فضا استفاده کرده و به شوخی با فوق ستاره شیاطین سرخ پرداختند که در این بین توییت یک تیم ناشناخته در دسته اول جزایر فارو بیش از همه سر و صدا به پا کرد.

1731444

باشگاه کلاکسویکار ایتروتارفلاگ که در دومین سطح از فوتبال کشور جزایر فارو مشغول فعالیت است، با توییتی خنده دار، از پیشنهاد خود برای جذب ستاره یونایتد خبر داد. در این توییت طنز آمده است: ما پیشنهادی شامل 20 رأس از گوسفندهایمان برای (خرید) رونالدو ارسال کرده ایم. ما در حال حاضر منتظر پاسخ یونایتد هستیم.

توییت این باشگاه در ریپلای توییتی از اکانت وب سایت معروف گل بود که در آن خبری از دیلی میل منتشر شده مبنی بر اینکه کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد خواسته است تا قرارداد این بازیکن را فسخ کند.

البته اکانت توییتری کلاکسویکار ایتروتارفلاگ جزایر فارو این توییت خود را حذف کرد اما همین شوخی با کریستیانو رونالدو باعث شد تا پیشنهاد خنده دار این تیم برای خرید CR7 در رسانه های دنیا بازتاب داده شود.

دیدگاه‌ها