کد خبر : 1836099 | 09 مرداد 1401 ساعت 16:40 | 47.8K بازدید | 27 دیدگاه

لئو بر می‌گردد؟

حرکت استادانه لاپورتا؛ توپ در زمین لیونل مسی

خوان لاپورتا بازی استادانه‌ای را برای بازگرداندن لیونل مسی شروع کرده و می تواند نتیجه‌ای رویایی برای او و بارسلونا داشته باشد.

حرکت استادانه لاپورتا؛ توپ در زمین لیونل مسی

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا مارس 2021 در حالی به ریاست باشگاه بارسلونا رسید که شرایط اقتصادی، اسفناک بود. او اما به کمک تیم مدیریت اقتصادی زبده‌اش توانست بارسا را از این وضعیت خارج کند و تابستان امسال یکی از بهترین عملکردها را در بازار نقل و انتقالات داشته است. 

1730921

اتفاقی که باعث شگفتی بسیاری از فوتبال دوستان شده و حتی هواداران بارسا نیز آن را باور ندارند. شرایط به گونه ای شده که اگر همین فردا انتخابات مجدد برگزار شود، لاپورتا حتی بدون یک رقیب، برنده خواهد شد. او همان کسی است که بارسلونای ویران شده توسط جوزپ بارتومئو به آن نیاز داشت؛ یک ناجی.

1730614

یک بازی استادانه

بارسلونا حالا هیچ محدودیت مالی‌ای ندارد و خریدهای خوبی هم داشته تا خوان لاپورتا مقابل رسانه ها سینه سپر کند. او چند روز پیش در مصاحبه با یک رسانه آمریکایی، با شجاعت از لیونل مسی و بازگرداندن او حرف زد؛ بازیکنی که تابستان گذشته به دلیل محدودیت های مالی بارسلونا نتوانست تمدید کند و به پی اس جی پیوست. انتقالی که باعث شد انتقادات زیادی به خوان لاپورتا وارد شود ولی رئیس وقتی در مصاحبه خود از انگیزه بالایش برای بازگرداندن مسی حرف زد، در واقع توپ را در زمین فوق ستاره آرژانتینی انداخت. حالا همه می دانند که بارسلونا قصد دارد سال بعد مسی را برگرداند و این برعهده خود بازیکن است که با این پیشنهاد موافقت کند یا خیر. اگر مسی با پی اس جی تمدید کند، هواداران بارسا لاپورتا را مقصر قلمداد نخواهد کرد.

1729985

نیازی به تماس ژاوی نیست

عجیب بود که در همان مصاحبه، لاپورتا از برناردو سیلوا حرف نزد. او این کار را انجام نداد چرا که ستاره پرتغالی با سیتی قرارداد دارد. در عوض او بارها به لیونل مسی که بازیکن پی اس جی است و تا پایان فصل نیز با این باشگاه قرارداد دارد، اشاره کرد. مسی برای بازگشت به بارسا نیازی به تماس ژاوی ندارد. لازم نیست که ژاوی از پروژه خود برای مسی صحبت کند. باید دید فوق ستاره آرژانتینی می تواند اتفاقات سال گذشته و دلخوری شدید از لاپورتا را فراموش کند یا خیر. اگر مسی برگردد، یک پیروزی بسیار بزرگ به نام رئیس بارسلونا ثبت می شود و اعتبار او نزد هواداران چند برابر خواهد شد.

دیدگاه‌ها