کد خبر : 1836101 | 09 مرداد 1401 ساعت 16:46 | 17.8K بازدید | 13 دیدگاه

انتقال آلواریتو منتفی شد؛

یوونتوس هنوز درگیر ماجرای جدایی رونالدو است!

اتلتیکومادرید اجازه جدایی آلوارو موراتا را نمی دهد و به نظر می رسد امکان بازگشت این مهاجم اسپانیایی به باشگاه یوونتوس منتفی شده است.

یوونتوس هنوز درگیر ماجرای جدایی رونالدو است!

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم اینکه یک سال از جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس می گذرد، اما او همچنان بر برنامه‌های نقل و انتقالات یوونتوس تأثیر منفی دارد. این ستاره پرتغالی در آستانه شروع فصل گذشته بیانکونری را ترک کرد و دوباره و بعد از 13 سال به باشگاه سابق خود منچستریونایتد پیوست. اما ناکامی این تیم در راهیابی به لیگ قهرمانان باعث شده تا رونالدو دوباره قصد جدایی در سر داشته باشد و علیرغم مطرح شدن نام های فراوان، به نظر می رسد اتلتیکومادرید از معدود تیم هایی باشد که می تواند این ستاره پرافتخار را جذب کند.

1727970

اما از سوی دیگر آلوارو موراتا نیز خواهان بازگشت به یوونتوس است و مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی این باشگاه علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارد. نشریه گاتزتا دلواسپورت امروز با انتشار گزارشی مدعی شد اتلتیکو نمی خواهد اجازه جدایی این بازیکن را در این مقطع صادر کند، زیرا به خوبی می داند که آنها باید گزینه جانشینی مانند رونالدو را جذب کنند و نه هواداران و نه حاضران در رختکن مایل به انجام چنین کاری نیستند.

رونالدو 9 فصل را ترکیب رئال مادرید سپری کرد و بارها با هواداران روخی بلانکوس و دیگو سیمئونه درگیر شد. بدین ترتیب به نظر می رسد جدایی آلوارو موراتا و بازگشت او به یوونتوس منتفی باشد و به همین دلیل مکس آلگری حداقل در فصل جاری فرصت همکاری با مهاجم مورد علاقه خود را نخواهد داشت. پس حضور رونالدو در مادرید نیز غیرممکن است و اتلتیکومادرید برای جذب این ستاره پرافتخار اقدام نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها