کد خبر : 1836108 | 09 مرداد 1401 ساعت 17:00 | 12K بازدید | 5 دیدگاه

تقابل جوانی و تجربه در این پست تیم ملی والیبال

تیم ملی والیبال ایران در حال حاضر ۴ سرعتی‌زن فوق‌العاده در اختیار دارد.

تقابل جوانی و تجربه در این پست تیم ملی والیبال

به گزارش "ورزش سه'، تیم ملی والیبال ایران کار خود در لیگ ملت‌ها را در حالی آغاز کرد که بهروز عطایی از امیرحسین توخته و رضا عابدینی به‌عنوان سرعتی‌زن‌های اصلی خود استفاده کرد. با این حال مصدومیت عابدینی باعث شد که در ادامه راه این مهدی جلوه باشد که به ترکیب شروع کننده ایران تزریق شود و اتفاقاً توانست در کنار توخته نمایش‌های قابل تحسینی از خود ارائه دهند.

با انتشار لیست تیم ملی والیبال ایران برای مسابقات قهرمانی جهان در روزهای گذشته، شاهد یک سورپرایز بودیم؛ جایی که بهروز عطایی ستاره یک دهه اخیر والیبال ایران و یکی از بهترین مدافعان دنیا یعنی سید محمد موسوی را به اردوی تیم ملی برای رقابت‌های قهرمانی جهان فراخواند.

از طرف دیگر مصدومیت دیگر سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران یعنی علی اصغر مجرد نیز به پایان رسیده و این بازیکن هم مشکلی برای همراهی تیم ملی نخواهد داشت. در حقیقت اکنون چهار سرعتی‌زن فوق العاده یعنی سید محمد موسوی، علی اصغر مجرد، امیرحسین توخته و مهدی جلوه در لیست تیم ملی حضور دارند.

اگرچه مجرد هنوز هم بازیکن جوانی است اما به واسطه حضور در المپیک در کنار محمد موسوی جزو سرعتی‌زن‌های با تجربه تیم ملی محسوب می‌شوند و قرار گرفتن آن‌ها در کنار توخته و جلوه از جذابیت‌های تیم ملی محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها