کد خبر : 1836111 | 09 مرداد 1401 ساعت 17:13 | 4.8K بازدید | 2 دیدگاه

عاشق لیورپول هستم

فیرمینو و پایان شایعات؛ در لیورپول می‌مانم

روبرتو فیرمینو بار دیگر تکرار کرد که تمایلی برای جدایی از لیورپول ندارد و فصل آتی هم ماندنی است.

فیرمینو و پایان شایعات؛ در لیورپول می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو فیرمینو، ستاره برزیلی لیورپول، در فهرست خرید یوونتوس قرار دارد. یوونتوس برای تقویت خط حمله خود همچنان در تلاش برای جذب بازیکنی باکیفیت است و گفته می‌شود روبرتو فیرمینو در صدر فهرست قرار دارد. فیرمینو که روز گذشته در سوپرکاپ انگلیس برابر سیتی بازی را از ابتدا شروع کرد و سپس جای خود را به داروین نونیز داد، بار دیگر تاکید کرد که تمایلی برای جدایی ندارد. از قرارداد فیرمینو تنها یک سال باقی‌مانده و او اصرار دارد که هیچ فشاری به باشگاه برای جدایی وارد نکرده است.

1728178

فیرمینو که از سال 2015 برای لیورپول بازی می‌کند و 98 گل نیز به ثمر رسانده، به شبکه" تی ان تی" برزیل گفت:« من عاشق لیورپول و هوادارانش هستم. از زندگی در شهر لیورپول هم لذت می‌برم. اینجا هستم و دوست دارم فصل پیش رو هم برای لیورپول بازی کنم.»

یورگن کلوپ هم در پایان بازی که با برتری 3-1 قرمزها به اتمام رسید، در مورد فیرمینو گفت:« بابی فیرمینو برای ما بازیکنی حیاتی است. او روح و قلب تیم ماست. نحوه بازی او و اثرگذاری‌اش روی بازی تیم، باعث شده تا ما در سال‌های اخیر به افتخارات مهمی برسیم. این موفقیت‌ها بدون فیرمینو ممکن نبود. به همین دلیل خوشحالم که او در جمع ماست و همه چیز هم خوب به نظر می‌رسد. اینجا کسی به کیفیت فیرمینو تردیدی ندارد. در مورد اتمام قراردادش باید دید که در طول سال، باشگاه با او برای تمدید به توافق خواهد رسید یا خیر. او برای ما بازیکنی مهم و حیاتی است.»

دیدگاه‌ها