کد خبر : 1836143 | 09 مرداد 1401 ساعت 20:26 | 65.7K بازدید | 11 دیدگاه

پیشنهاد چلسی به بارسا، دو تیم منچستری را نگران می‌کند

چلسی قصد دارد به‌زودی پیشنهاد جذابی برای خرید فرانکی دی‌یونگ به بارسلونا ارائه دهد. اما این پیشنهاد، نگرانی دو باشگاه شهر منچستر را به دنبال خواهد داشت.

پیشنهاد چلسی به بارسا، دو تیم منچستری را نگران می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، چلسی قصد دارد پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، پیشنهادی بزرگ برای جذب فرانکی دی‌یونگ به بارسلونا ارائه دهد. این هافبک هلندی در طول تابستان با شایعات زیادی مواجه بود که از جدایی او از تیم کاتالان خبر می‌داد.

بر اساس گزارش‌های جدید، تاد بولی، مالک جدید باشگاه چلسی قصد دارد تابستان را با یک خرید بزرگ و پر سر و صدا به پایان برساند. او به این‌منظور، فرانکی دی‌یونگ را هدف گرفته است. اما منتشر شدن این شایعه، هر دو باشگاه شهر منچستر را نگران خواهد کرد.

1731503

علت نگرانی منچستریونایتد
در طول تابستان اکثر شایعات حاکی از تلاش شیاطین سرخ برای جذب هافبک هلندی بود. اریک تن‌هاخ که سابقه کار کردن با دی‌یونگ را در آژاکس دارد برای خرید او اصرار داشت و می‌شود گفت ستاره هلندی در ماه‌های اخیر هدف شماره یک یونایتد بود.

1731504

علت نگرانی منچسترسیتی
منچسترسیتی بر خلاف همشهری قرمزپوش خود به دنبال جذب هافبک هلندی نیست. اما انتقال دی‌یونگ برای سیتی اهمیت دارد. چرا که جدایی او از بارسلونا تیم کاتالان را به این نتیجه خواهد رساند که برای جایگزینی دی‌یونگ در خط میانی اقدام کند. منچسترسیتی از این خبر نگران خواهد شد، به خصوص به این‌خاطر که می‌داند بارسا از مدت‌ها پیش به دنبال جذب برناردو سیلوا است. سیتی امیدوار بود با ماندگار شدن دی یونگ در بارسلونا، باشگاه کاتالان از تلاش برای جذب سیلوا صرف‌نظر کند.

دیدگاه‌ها