کد خبر : 1836158 | 09 مرداد 1401 ساعت 21:27 | 26.2K بازدید | 9 دیدگاه

واکنش داورزنی به بازگشت موسوی به تیم ملی

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال از بازگشت سید محمد موسوی به تیم ملی ابراز خوشحالی کرد.

واکنش داورزنی به بازگشت موسوی به تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته لیست تیم ملی والیبال ایران برای رقابت های قهرمانی جهان با یک سوپرایز ویژه منتشر شد؛ جایی که در بین نفرات اعلام شده نام ستاره یک دهه اخیر والیبال ایران یعنی سید محمد موسوی نیز دیده می شد. ستاره با تجربه والیبال ایران که بعد از وقفه ای نسبتاً طولانی دوباره به تیم ملی بازگشت.

در حاشیه مجمع فدراسیون والیبال محمدرضا داورزنی به بازگشت سید محمد موسوی واکنش نشان داد و گفت: موفقیت‌های فعلی والیبال کشور مرهون فرآیندی طولانی است که با کمک تمامی بازیکنان، مربیان، کارکنان فدراسیون و مربیان استانی فراهم شده است. از ۲۰۱۱ رشد قابل توجهی در والیبال کشور به کمک این بازیکنان اتفاق افتاده است، سید محمد موسوی نمونه ای از بازیکنانی ارزشمندی است که برای والیبال کشور زحمت کشیدند مانند سعید معروف، فرهاد قائمی، شهرام محمودی، عادل غلامی، حمزه زرینی، مهدی مهدوی و… که از ۲۰۰۶ به این طرف در ترکیب تیم ملی نوجوانان و جوانان بودند و در ادامه به تیم بزرگسالان آمدند. در این فرآیند، والیبال شکل واقعی خود را پیدا کرده و تعداد زیادی بازیکن طی این سال ها آمده‌اند و رفته‌اند تا به این ترکیب فعلی رسیدیم. شاهد بازی‌های درخشان از بازیکنان فعلی در لیگ ملت‌ها بودیم و حالا قرار است در مسابقات قهرمانی جهان حضور یابند که میدان بزرگی است و تیم ملی باید با آمادگی کامل در این مسابقات حضور داشته باشد.

1713480

کادر فنی براساس آنالیز و نیاز خود برای شرکت در قهرمانی جهان تعداد از بازیکنان را به اردو دعوت کرده است. سید محمد موسوی و جواد معنوی‌نژاد اضافه شدند تا دست کادر فنی بسته نباشد در این اردو حتی شهروز همایون‌فرمنش هم اضافه شده است. در نهایت براساس وضعیت بازیکنانی چون جواد کریمی، میثم صالحی و علی اصغر مجرد و … تیم ملی به ترکیب ۱۴ بازیکن خواهد رسید.

دیدگاه‌ها