کد خبر : 1836160 | 09 مرداد 1401 ساعت 21:37 | 57.2K بازدید | 9 دیدگاه

درخشش لیساندرو مارتینز؛ یونایتد چه خریدی داشت!

لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی، که اخیرا به منچستریونایتد پیوست در دیدار امشب مقابل رایو وایکانو عملکردی درخشان داشت.

درخشش لیساندرو مارتینز؛ یونایتد چه خریدی داشت!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب در آخرین دیدار دوستانه پیش‌فصل خود به مصاف رایو وایکانو رفته است. لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی، که در روزهای اخیر از آژاکس به یونایتد پیوست در دیدار امشب از آغاز به میدان رفت و با عملکردی درخشان نشان داد علاقه اریک تن‌هاخ به او بی‌دلیل نبوده است.

اریک تن‌هاخ از زمانی که هدایت شیاطین سرخ را به دست گرفت تلاش کرد با خرید چند بازیکن جدید، تغییراتی گسترده در ساختار این تیم به‌وجود آورد. او از ابتدای تابستان به مدیریت باشگاه اطلاع داد که در خط دفاعی لیساندرو مارتینز را می‌خواهد.

1731532

بعد از مدت‌ها مذاکره بین دو باشگاه، در نهایت یونایتد موفق شد رضایت آژاکس را جلب کند و مارتینز راهی منچستر شد تا پای قرارداد با تیم انگلیسی را امضا کند.

مارتینز در دیدار امشب منچستریونایتد مقابل رایو وایکانو آمار درخشانی داشت. او در این بازی هر چه تکل زد موفق بود و در تمام تکل‌ها توپ را از بازیکن حریف در اختیار گرفت. دقت پاس‌های آخر مدافع آرژانتینی در این بازی 96 در صد بود. البته پاس‌هایی که مارتینز در یک‌سوم دفاعی داد با دقت صد در صدی به مقصد رسید.

مارتینز در این بازی 5 بار مانع از حرکت هجومی رایو وایکانو شد و جهت حرکت توپ را به نفع یونایتد تغییر داد. او یک بار هم دروازه تیمش را از باز شدن نجات داد.

دیدگاه‌ها