کد خبر : 1836164 | 09 مرداد 1401 ساعت 22:40 | 6.6K بازدید | 4 دیدگاه

نگرانی انگلیسی‌ها از پرتاب مواد دودزا در کامیونیتی‌شیلد

اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد درباره پرتاب مواد دودزا به درون زمین مسابقه، در جریان دیدار لیورپول و منچسترسیتی که دیشب برگزار شد، تحقیق می‌کند.

نگرانی انگلیسی‌ها از پرتاب مواد دودزا در کامیونیتی‌شیلد

به گزارش "ورزش سه"، دیشب در جریان دیدار کامیونتی‌شیلد که بین دو تیم لیورپول و منچسترسیتی برگزار شد و با پیروزی 3-1 لیورپولی‌ها به پایان رسید، تعداد زیادی مواد دودزا از سوی هواداران به درون زمین پرتاب شد. این دیدار به میزبانی باشگاه لستر و در ورزشگاه کینگ پاور برگزار شد.

اتحادیه فوتبال انگلیس امروز پرتاب مواد دودزا به درون زمین از سوی هواداران را خطرناک توصیف کرد و گفت تحقیقات در این‌باره را آغاز کرده است.

1731542

بررسی تصاویر ویدیویی از بازی نشان می‌دهد هواداران لیورپول که از پیروزی تیم‌شان خوشحال بودند به درون زمین مواد دودزا پرتاب کردند. اتحادیه فوتبال انگلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:" حوادث دیدار کامیونیتی‌شیلد به اطلاع اتحادیه رسیده است. بیش از هر اتفاق دیگری، روشن شدن مواد دوزدا روی سکوها و پرتاب آنها به درون زمین برای ما نگران کننده است.

استفاده از بمب‌های دودزا یا وسایل آتش‌زا در استادیوم‌های فوتبال خطرناک و غیرقانونی است و ممکن است تبعاتی جبران‌ناپذیر داشته باشد. اتحادیه در این‌باره مشغول تحقیق است. ما با مسئولین مربوطه، دو باشگاه و پلیس برای روشن شدن ابعاد حادثه همکاری می‌کنیم و بعد از شناسایی خاطیان حتما با آنها برخورد خواهد شد. انتظار ما این است که دو باشگاه حاضر در مسابقه هم به نوبه خود تحقیقاتی انجام دهند و برای جلوگیری از حوادث مشابه، دستورالعمل‌های جدیدی تهیه کنند".

دیدگاه‌ها