کد خبر : 1836176 | 10 مرداد 1401 ساعت 00:30 | 53.9K بازدید | 18 دیدگاه

پی‌اس‌جی 4-0 نانت: اولین جام با گالتیه

پاری سن ژرمن با پیروزی 4-0 مقابل نانت، فاتح رقابت‌های سوپرجام فرانسه شد.

پی‌اس‌جی 4-0 نانت: اولین جام با گالتیه

به گزارش "ورزش سه"، پاریسی‌ها که فصل قبل قهرمان رقابت‌های لیگ 1 شده بودند، امشب در دیدار سوپرجام مقابل نانت، قهرمان جام حذفی قرار گرفتند و توانستند به یک پیروزی پرگل دست پیدا کنند.
پاریسی‌ها بازی را بسیار هجومی آغاز کردند و در دقایق ابتدایی موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتند تا اینکه در دقیقه 22 لیونل مسی گل اول بازی را به ثمر رساند. روی پاس در عمق عالی از نیمار بود که مسی با دروازه‌بان حریف تک به تک شد و بعد از پشت سر گذاشتن او، با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

1731574

در ادامه کمی از شدت حملات پاریسی‌ها کاسته شد اما در دقایق پایانی نیمه اول بار دیگر آنها حملات دامنه داری را روی دروازه حریف ترتیب دادند و سرانجام در وقت‌های تلف شده به گل دوم رسیدند. این بار روی یک ضربه آزاد بود که نیمار با ضربه‌ای تماشایی کار را تمام کرد تا نیمه اول با حساب 2-0 به پایان برسد.

1731576

در نیمه دوم بازیکنان نانت شروع بهتری داشتند و در دقایق ابتدایی تلاش کردند تا گل های خورده را جبران کنند اما این پی اس جی بود که در دقیقه 57 به گل سوم رسید. روی یک توپ برگشتی بود که سرخیو راموس صاحب موقعیت شد و با یک ضربه پشت پای دیدنی کار را تمام کرد.

1731577

بعد از این گل بازی از تب و تاب افتاد و هر دو تیم دیگر انگیزه‌ای برای حملات بیشتر نداشتند.
تا اینکه در دقیقه 81 پی اس جی به گل چهارم رسید. خط واضح ژان شارل کاستلتو روی نیمار باعث شد تا داور علاوه بر اعلام ضربه پنالتی به سود پی اس جی، این بازیکن را هم از زمین اخراج کند. خود نیمار پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه آرام و دقیق حساب کار را 4-0 کرد.

1731575

در دقایق پایانی بازیکنان نانت برای کاستن از سنگینی شکست پیش کشیدند و موقعیت‌هایی هم داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و بازی در نهایت با همان چهار گل به پایان رسید و پی اس جی به اولین جام به همراه گالتیه دست پیدا کرد.
 

دیدگاه‌ها